Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Jeg har netop købt en AT'er fra 93, og er i fuld gang med at få pappet. Jeg har dog haft MC for 20 år siden, men tør ikke køre uden der er orden i papirerne. Det klør godt nok i fingrene, men jeg skal have det kort først !
Tak for en super hjemmeside. Jeg håber der kommer endnu større kendskab til den så vi kan blive lidt flere.
Hej Tom.
Velkommen til og tillykke med AT'en.
Ja, her i DK er der jo nogle koerekortsregler, som det er klogt at overholde - men det bliver jo ikke blevet lettere at bestaa med alderen..
Held og lykke med projektet - og du har jo masser af tid, for det ser jo ikke umiddelbart ud til at det bliver MC vejr..
Hilsen
Torben - som lige har faaet kinesisk koerekort (men paa en lidt enklere maade:$)
Fyn/Kinesien
Jeg har netop købt en AT'er fra 93, og er i fuld gang med at få pappet. Jeg har dog haft MC for 20 år siden, men tør ikke køre uden der er orden i papirerne. Det klør godt nok i fingrene, men jeg skal have det kort først !
Tak for en super hjemmeside. Jeg håber der kommer endnu større kendskab til den så vi kan blive lidt flere.
MVH Tom!
Hej Torben , Jeg kommer faktisk fra Skive. med det er 4 år siden jeg boede der, på lundövej. med Skive er for mig en kanon fed by, öl i bedste kvalitet.
thats It !! dit billedet er jo på en AD07 ? har du flere Africa Twinsss ? Du skriver at du har en 3 årsmodel ? .m.v.h.Ch@rlie. @T.