Niels Lauritsen

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Niels

Niels Lauritsen

Indlæg af Niels »

Hej.

Dejligt endelig at finde en klub der passer til mit behov.
Jeg har en Africa Twin RD07 fra ca. 94. Samlet i Italien, kørt i England, og Spanien. Kommet til DK med en dansk fyr som ikke ville betale afgiften i DK (men det ville jeg). Den er godt brugt, og der står 55000 på tælleren, men jeg er ret sikker på at den har rullet mindst 100 over, og måske 200...hvem ved.
Jeg bor i Vejle, og jeg håber at der findes nogle ligesindede her i området, så jeg kan få lidt selskab når ridedyret skal luftes i 09.

Mvh Niels.
Yankie

Indlæg af Yankie »

Hej Niels!

Godt at se dig herinde og tak for snakken forleden.
Jeg er i hvertfald klar på at mødes med dig engang i 09.

Du giver mig lige et kald når du har fundet ud af hvordan og hvorledes med de fælge.
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Niels...

Rigtig velkommen i vores lille klub... kkj8
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Torben

Indlæg af Torben »

Hej Niels.
Velkommen til - rart med lidt flere folk i det sydligere Jylland - der er jo så rigeligt i Århusområdet :-).
Jeg bor i Kolding og vi er en nogle stykker her, som kører TA, AT, XT mv., og som godt kan finde spas ved de mere snørklede og ikke altid asfastovertrukne dele af vort vejnet.
De fleste af os kører også i MC-Klatten, og her er du altid velkommen til at kigge forbi, og slå os for en kop kaffe, en sludder og en køretur.
Der er altid folk at træffe tirsdag og torsdag 19.00 - til ?
Se evt. mere på www.mc-klatten.dk
På gensyn
Torben
Niels

Indlæg af Niels »

Tak for velkomsterne. Det lyder godt at der er aktive i lokalområdet. Tak for invitationen, jeg kommer meget gerne forbi kolding, når kalenderen igen viser MC-vejr!

Rasmus, jeg har gemt din mail, og dit tele nr. Jeg giver besked lige så snart jeg ved hvad jeg stiller op med stumperne. Hvis du falder over en anden cykel til ophug, er der stadig en del jeg kan bruge, så kan vi jo dele, eller bytte.

Hilsen Niels.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Også et velkommen, her fra mig 8-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Yankie

Indlæg af Yankie »

Niels:
Jamen jeg skal nok sige til... Og du slår bare på tråden når du ved mere.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Velkommen

Indlæg af Søren Dahl »

Velkommen til :)

mvh Søren
Besvar