Så fik jeg mig taget sammen til at melde mig ind i klubben. Jeg kan jo se på medlemslisten er det er nødvendigt da der dels ikke er mange varaderoer og dels ikke mange fra den sydlige del af hovedlandet.
Jeg er 51 år ung, prøver at leve af at være økologisk landmand, far til 3 voksne/halvvoksne børn, og bor i Vamdrup.
Bortset fra lidt pjatteri med nogle små mc-er i ungdomsårene, er jeg først begyndt rigtig at køre efter konen flyttede hjemmefra for 9 år siden.
Det er blevet til nogen forskellige mc-er de sidste 8 år. Bortset fra et par små sidespring på dels en yamaha fj 1200 og en Bmw K 1200, så har det været Honda. Først en CX 500, super cykel- derefter goldwing 1100, Vfr 750, ST 1100, ST 1300, og så endelig en mere langbenet cykel Varadero 1000 fra 2000, som jeg har kørt ca 10000 km på i sommer. Glemte forresten lige i skyndingen at der også står en flot gammel cbx 1000, som jeg tager en lille tur på når jeg vil lufte 6 cylindre af gangen.
Varaderoen er jeg utrolig glad for at køre på. Den mc jeg til dato har følt mig bedst tilpas på. Gælder i øvrigt også min kæreste som er glad for at være bagsædepassager, og som også føler sig rigtig godt tilpas på bagsædet af varaderoen.
Nu glæder jeg mig til at møde jer, og når solen igen kommer på himlen til foråret laver jeg gerne en tur i det søndejydske, eller måske lige syd for grænsen også.
Hilsen Lars