Christian, ny bruger.

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Christian Lau

Christian, ny bruger.

Indlæg af Christian Lau »

Hej med Jer..

Som den lykkelige ejer af en Africa Twin RD07, er det en fornøjelse at falde over et forum som dette..
Kort om mig selv, så er jeg en glad dreng på snart 34. Jeg har altid synes, at en TA´er var den fedeste motorcykel, men da jeg i 99´ købte min første mc. Endte jeg med at købe en Suzuki VZ 800 Marauder.. Ja ja, jeg ved det godt, men nogle gange må man bare over åen efter vand..
I oktober 07 flyttede vi ind i vores nye hus, og var glade (jeg havde ingen mc da), men det første der sker er, at min nabo kommer anstigende på en BMW 1150 GS Adventure.. Hmm..den kunne jeg så kigge på HVER dag.. Det var tarveligt, for jeg kom til at se på den HVER dag.. -det blev ikke bedre af, at naboen mente vi skulle på en mc tur til Garmish Partenkirschen (BMW motoraddays). Nu var gode råd dyre.. Jeg vidste hvilken maskine jeg ville have, så jagten gik ind. Jeg faldt over denne AT´er i Silkeborg, hvilket jo ikke lige er rundt om hjørnet. Gode råd var dyre, for den stod snorlige på billederne, og havde kun kørt 16.000Km. Min nabo var i nærheden af Silkeborg, så han blev sendt forbi. Han sagde god for den, og så handlede jeg den via telefonen... Herefter var det med tog og bus overefter den.. Der stod den så..WOW den var fin! Men pludselig gik det op for mig hvor stor den var. Den stod med sidetasker samt topbox..(selv er jeg ca 190cm) Det var en FANTASTISK tur hjem, men desværre alt for kort... ;-)
Der er blevet kørt en del på den i det forgangne år.Mange af dem stående, som det hører sig til.
Vi kom afsted til Garmish på en fantastisk tur. Næsten ingen motorvej, bare bjergveje og terpentiner sving.... FEDT !
Turen i år er vi ved at planlægge..

Mange hilsner
Christian
Senest rettet af Christian Lau 16. mar 2009, 21:23, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Det lyder godt :ok:
Velkommen til.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Niels

Indlæg af Niels »

Velkommen til. Du har ret, det er et rigtigt godt forum, og en rigtig god klub. Brug bare løs!

Mvh Niels
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Christian

Velkommen på forum, og ja det er et godt forum, men det er brugerne der gør det til et godt forum, og som vi selvfølgelig håber forbliver godt eller endnu bedre.
Send mig lidt persondata, og du er med på medlemssiden.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Christian

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Christian

Velkommen til :-D Glæder mig meget til at møde dig - og høre mere til dine rejser.

Mvh Søren
Besvar