Nyt medlem siger hej

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Nick.M

Nyt medlem siger hej

Indlæg af Nick.M »

Hej allesammen! Jeg er ny på jeres forum og vil lige sig goddag. Jeg køre en Triumph Tiger 800 og ikke en Honda men min interesse er i allroaders og synes jeres forum og aktiviter ser ret spændende ude. Jeg er Englænder som har boet i DK :flag: i 20 år og på trods af det er stadig ikke helt 100% med det skriftlig så jeg håber I vil bære over lidt med min stave fejl og grammatik :oops: ..... Jeg er 48 år og startet for 4 år siden med min anden MC alder efter en lang pause pga familie og børn. Jeg glæder mig til at måske være med på nogen af jeres ture som en nybegynder til offroad. :beer:
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Nyt medlem siger hej

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen til.
Der er flere ting du godt kan være med til, selv om du har et forkert mærke ;-) , og så er der andre ting du ikke kan være med til.
Hvor bor du?
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tidligere_medlem_1

Re: Nyt medlem siger hej

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Hej Nick.M
Velkommen på vores forum. Du er lige så god til skriftligt Dansk, som mange af os andre, og skulle der være en stavefejl, så forstår vi det nok alligevel.

Hvor i landet er du fra? Måske du gider køre med på fællestur på Sjælland, engang imellem.
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Nyt medlem siger hej

Indlæg af Palle »

Hej Nick 8-)
Du skriver og staver sgu` bedre end mange af os "indfødte" :ok:
Rigtig meget velkommen herinde.. Kan du have en rigtig god sæsson,og måske ses vi "out there" ;-)
:beer:
Chrome won`t get you home..
Nick.M

Re: Nyt medlem siger hej

Indlæg af Nick.M »

Tak for en varm welcome! Jeg bor ved Morud , cirka 15km fra Odense / Fyn, men jeg er på Sjælland en gang imellem så hvem vide :-D .......Jeg har meldt mig til en tur i starten af April i Jylland (roadbook rally)....det kun være vi ses der ude :beer:
Besvar