Transalp i Ebeltoft

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Swamp

Transalp i Ebeltoft

Indlæg af Swamp »

Hej folkens,
En eller anden har været så letsindig at lukke mig herind, så tak for det :beer:

Jeg har netop erhvervet mig en Transalp årg. 2008. Den er dog første gang indregistreret i år og har gået 4800km.
Det er kun blevet til et par 100km efterhånden, meget af det grusveje, men sådan har jeg aldrig fået oplevelsen før.

Alp'en er stort set standard, jeg skyndte mig bare lige at sætte crashbars på inden jeg kørte ud på løst underlag. Eller, skyndte er måske så meget sagt, det tog en en evighed og tre somre. Det er nogen gange svært at holde rigtigt på værktøjet når man er lutter pegefingre!
Jeg selv er 33 og bor i Ebeltoft, jeg har kørt MC en del år men aldrig på noget der kunne lide løst underlag.

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Transalp i Ebeltoft

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Transalp i Ebeltoft

Indlæg af Palle »

Dejligt med "nyt blod" i familien :-)
Jeg skal love dig for at du ikke kommer til at fortryde at du blev "lokket herind" :-D
God ide med crashbar 8-)
Velkommen :beer:
Chrome won`t get you home..
Tidligere_medlem_1

Re: Transalp i Ebeltoft

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Velkommen til Dig, Swamp, og tillykke med Transalp'en. Ja, vi får set noget andet landskab når vi forlader asfalten :ok:
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Transalp i Ebeltoft

Indlæg af ktopp »

Velkommen i klubben ! Det kan være vi støder på hinanden på grusvejene i Mols Bjerge, der ynder jeg at køre ud. :lol:
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Swamp

Re: Transalp i Ebeltoft

Indlæg af Swamp »

Tak for velkomsten :=)

Ktopp - det håber jeg da vi gør. Det er et super område at have i "baghaven"
Besvar