nyt medlem
Re: nyt medlem
Velkommen til Johan
Er jeg gået helt galt i byen hvis jeg gætter på noget med Jailhouse MC, Smalahove og Maribo

Er jeg gået helt galt i byen hvis jeg gætter på noget med Jailhouse MC, Smalahove og Maribo

Senest rettet af Bønne 11. feb 2015, 16:12, rettet i alt 1 gang.
Bønne
Plan your ride. Ride your plan.
Hej Johan.
Velkommen i klubben
Mvh John Sigh.
Velkommen i klubben

Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
- Nikolajsen
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Velkommen til 

Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tak skal du have Johan. Også selvom det ikke er helt nyt mere
. Jeg købte Varaderoen som ny i foråret 2009 og den har nu rundet de første 100000 km. Jeg har også sidenhen fået Africa Twin, det er som "ny" vintercykel.
Jeg var ikke til Efterårsfest i Maribo sidste år, jeg bryder mig ikke om at de har ændret konceptet til Julefrokost med mad udefra, men det er den nye bestyrelse der har valgt det skal være sådan, så det må de jo om
.
Vi ses over en
lige pludselig 

Jeg var ikke til Efterårsfest i Maribo sidste år, jeg bryder mig ikke om at de har ændret konceptet til Julefrokost med mad udefra, men det er den nye bestyrelse der har valgt det skal være sådan, så det må de jo om

Vi ses over en

Bønne
Nylig blevet ejer af en 89ér model Transalp. Bor i Langå (det mørke Midtjylland).
- Nikolajsen
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Velkommen til 

Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'