Hej Jalp
Velkommen i klubben, jeg kan ikke hjælpe dig med dele, men jeg har en del erfaring med varme.
På min vintercykel har jeg selv lavet elvarme i håndtagene og i visiret på styrthjelmen. Det kræver bare noget modstandstråd (konstantan e.lign) i en vis tykkelse, og et strømudtag til styrthjelmen. Med hensyn til indstillinger; mine hjemmelavede har kun én temperatur, og det er fint om vinteren, der skal de bare varme!
Er du interesseret i at lave det selv, og det gælder også jer andre, skal du/i bare sige til, så kan du/i få mål og instruktion i hvordan jeg har lavet det.
Problemet med elvarme er dog at det trækker en del strøm, så med hensyn til sædevarme vil jeg nok tilslutte mig Niels´s ide med kølevand.
Et udtag på kølevandsystemet, svarende til varmeapperatudtaget på en bil (kræver et indgreb på køleslangerne), ført op i sædet med et kobberrør og en ventil til at justere gennemstrømningen på.
Det kan også anvendes til styrvarme (jeg kendte engang en der havde lavet det, mener det var på en KLR), ved at slaglodde to studser på styret til kølevandslanger, en prop i den ene ende af styret, og en radiatorudluftning i den anden ende.
Håber at se dig og din cykel ude i det ganske danske land en dag, sommer eller vinter.