KTM Stjålet!!!

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Niels

KTM Stjålet!!!

Indlæg af Niels »

Hej alle.

Min KTM 525 EXC Racing er blevet stjålet fra min bopæl i Vejle i nat (mellem 18.00 og 09.oo den 19-20 juni). Stel nr. VBKRCA4086M447092. Af særlige kendetegn kan nævnes en orange gaffelbro fra firmaet BVZ, Akapovic rustfri udstødning og en sort strop med teksten MOTO på bagskærmen.
Jeg vil være meget taknemlig hvis nogen kan hjælpe med at efterlyse den på andre forumer (ikke Dormck og TKD, der er den allerede)
Der er naturligvis dusør hvis nogen kan hjælpe mig med at finde den igen

Hilsen Niels

Billede
Billede
Billede
Christian Lau

Re: KTM Stjålet!!!

Indlæg af Christian Lau »

øv øv øv !

Håber den kommer til veje igen, og at den/dem der har gjort det også bliver fundet!!!

Selvom der er langt til Nivå, så skal jeg nok holde øje... :shoot: :shoot: :shoot:

Mange hilsner
Christian
Niels

Indlæg af Niels »

HURRA HURRA HURRA :lol: kkj8 :sol:

Min KTM er dukket op igen. Den blev fundet dybt inde i en skov 6-7 km fra hvor jeg bor! Den stod gemt rigtig godt af vejen, på støtteben med lukket benzinhane. Jeg skulle bare åbne for hanen og trykke på startknappen, og så kørte jeg den ud i det fri :-D
Den mangler luftfilterskjoldet, og der er gået en pakdåse i forgaflen....og så er der 3 timer mere på tælleren, ellers er den vist intakt (den er oven i købet blevet vasket :shock: )

Hilsen Niels
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

aha, nogen havde lånt den :roll: bare for at køre lidt på den :evil: og ellers passet på den :shock:
Godt du fik den igen :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Rotax 655

Indlæg af Rotax 655 »

Tillykke Niels

Fint at der stadig er mennesker i Danmark der har overskud til at kontakte politiet når de finder en KTM langt inde i skoven. Pas nu godt på den :-D
Hilsen og god sommer fra
Leif
Christian Lau

Indlæg af Christian Lau »

Hej Niels

Det var da en fantastisk nyhed!!!! Stort tillykke herfra :-D

:flag:
Niels

Indlæg af Niels »

@ Leif
Politiet var desværre ikke så meget inde over som man kunne ønske og håbe:-/ De blev ringet op af finder, men ville ikke foretage sig noget hvis ikke du fik oplyst stel nr. Det havde finder ikke lige tid til at fise langt ind i skoven og finde lige med det samme så de kom altså ikke! Istedet ringede finderen til Peter Weiss og spurte og han kunne bruge en "crosser" og heldigvis for mig viste Peter at det måtte være min. Havde vi ventet bare et par timer ville den højst sansynligt have været flyttet til et andet sted, da der skulle skoves på det sted hvor den stod, og den derfor ville blive fundet af skovarbejderen!
Hurra for det private "initiv";-)
Rotax 655

Indlæg af Rotax 655 »

Det var da godt du havde netværket i orden Niels - Og da Politiet ikke ville gøre noget ville finderen så forsøge med lidt hæleri. fing2 Hmm... Skal han så ha findeløn?
Senest rettet af Rotax 655 04. okt 2010, 17:22, rettet i alt 1 gang.
Niels

Indlæg af Niels »

Nej det var vist ikke for at sælge den han kontaktede peter. Han ved at Peter kender næsten alle enduronørderne, så han viste sikkert hvor den skulle hen. (og det gjorde han jeg heldigvis :-D )

Hilsen Niels
Besvar