XT600 motor i 250´er stel????? HJÆLP

Spørgsmål eller tips.
Besvar
Intruder

XT600 motor i 250´er stel????? HJÆLP

Indlæg af Intruder »

Jeg er blevet tilbudt en XT250 som er monteret med 600 motor, bagsvinger og forgaffel (er jeg blevet fortalt). Den er fra 89´. Vil gerne have det afklaret, da jeg skal køre langt for at hente den. Prisen er favorabel.

Efter sigende!!! har den været synet før, men dels er jeg nybegynder med den her slags mc (kører anden mc) og dels er jeg betænkelig ved dels:

1. Kan er 250´er stel holde til de ca. 20 heste mere (ved godt det overskrider 20% reglen ;-)
2. Er det noget som vil springe i øjnene på en synsmand at denne udskiftning er sket.
tingtilsalg

Re: XT600 motor i 250´er stel????? HJÆLP

Indlæg af tingtilsalg »

Du er rimeligt meget på afveje. Dette forum er henvendt til Honda v2 folket. Transalp, Africa Twin, og den anden der jeg aldrig kan huske... fing1
Men prøv http://www.advrider.com eller http://www.tenere.dk - Der kan du måske få svar på dit spørgsmål. Ellers er google altid et godt sted at starte.
Intruder

Indlæg af Intruder »

Hej igen
Det var nu bestemt ikke for at fornærme nogen, men mere et "spørgsmål" om akut desparation, da jeg netop ikke kunne finde et egnet sted. Jeg blev af en ven anbefalet at prøve dette forum. Handlen skal foregå snarest (i aften eller i morgen).

Jeg vil da gerne om muligt have svar, da man jo godt kan have flere mc´ere. Har selv indtil videre 3 stk i meget forskellig stil og derfor har jeg da også visse erfaringer med andre mærker;-)
Intruder

Indlæg af Intruder »

I øvrigt:
måtte opgive at logge ind på http://www.advrider.com, efter flere forsøg
http://www.tenere.dk kommer der ikke svar.
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Jeg ville aldrig kaste mig ud i sådant et projekt, af flere grunde.
Dels det at det er ulovligt, og hvis det går galt, er der ingen forsikring der dækker = evt. gæld resten af livet :-(
både politi og synsmand vil på et tidspunkt opdage det.
og så dit eget punkt 1. stellet er bestemt ikke bygget til det, heller ikke bremser.
Senest rettet af Nikolajsen 05. aug 2010, 21:34, rettet i alt 1 gang.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Intruder skrev:Hej igen
Det var nu bestemt ikke for at fornærme nogen, men mere et "spørgsmål" om akut desparation, da jeg netop ikke kunne finde et egnet sted. Jeg blev af en ven anbefalet at prøve dette forum. Handlen skal foregå snarest (i aften eller i morgen).

Jeg vil da gerne om muligt have svar, da man jo godt kan have flere mc´ere. Har selv indtil videre 3 stk i meget forskellig stil og derfor har jeg da også visse erfaringer med andre mærker;-)

Du kan da ikke forvente at få svar på tenere.dk efter kun en times venten. folk laver jo trods alt også andet end at sidde ved deres computer. Det er kun mig der har for meget tid.
Der er skam ingen der bliver fornærmet. Forstår ikke du ikke kan logge ind på advrider.com - Men du skal selvfølgelig oprette dig som bruger først, det tager ca 2 min.

i øvrigt kan jeg informere om at du har fået svar på tenere.dk
Intruder

Indlæg af Intruder »

Har forsøgt - kunne ikke besvare deres spørgsmål og kunne derfor ikke logge ind. Desuden er den en udenlandsk side som næppe kender de danske forhold, men teknikken kunne der måske nok være nogen der svarede på. De sidder dog vel ej heller og venter på mit indlæg..... ;-)
Brugeravatar
Bønne
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Tom, den hedder VARADERO, og er også en Honda V2 :lol:

Kan i øvrigt ikke lade være med at more mig lidt over din "negativitet", når du pt. ikke selv har en MC :lol:

Og så jeg kan ikke se der er noget galt i at Intruder stiller det spørgsmål til os, det kunne ligeså godt have været

en XL250 med en XL600 motor, desuden bliver der jo tit snakket andre mærker her på foraet, f.eks. BMW GS 1200 :lol:

Når det er sagt, ville jeg også holde mig fra den XT´er, af de samme grunde som Nikolajsen beskriver.

Er den billig nok, kan den selvfølgelig altid bruges til markræs eller reservedele :-D
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Vi må godt drille hinanden lidt.. :-P
Også derfor jeg huskede en fing1 hehe :-)

Hvad angår cyklen, så er der selvfølgelig intet galt i at stille spørgsmålet. Jeg påpeger såmænd bare at det næppe er rette forum at spørge. Også derfor jeg henviser til andre fora, hvor hjælpen sandsynligvis er større.
Besvar