Mudderkursus - Vejle

Her kan debateres alt, næsten.
jalp

Re: Mudderkursus - Vejle

Indlæg af jalp »

Fin strimmel :-D :-D Synd for mig at budgetet kun rækker til en maskine..... Alpen ville aldrig klare den tur, med annakee monteret :roll: :roll:
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Sådan en gammel Transalp kan mere end de fleste tror med et fornuftigt sæt dæk monteret, som fx Stoneking :-)
Niels

Indlæg af Niels »

Tjaa, I skal ikke give jeres cyklet skylden for at I ikke var med. Jeg stillede en låne maskine til rådighed, men ingen hoppede på :shock: Ok, fair nok, det var ikke et begynder kursus, og der skal nok blive mulighed for at komme ud at køre andet end vej, en anden gang, og jeg lover at jeg nok skal lokke igen 8-)

Mvh Niels
Rotax 655

Indlæg af Rotax 655 »

Hej Niels
Jeg vil gerne skrives op til en prøvetur på din til salg :ktm: Går og drømmer lidt om sådan en knallert :-D
Måske der kan blive lejlighed i løbet af vinteren - måske på Crossbanen i Børkop.. og måske der ligger en safteyjakke og benbeskyttere under juletræet til moi, det ville da være helt perfekt.
Niels

Indlæg af Niels »

Som sagt, jeg skal nok lokke når der byder sig en mulighed for at komme ud at køre lidt. Jeg tror nu at cross banen er lukket vinteren over, men der kommer måske andre tilbud. Jeg skal nok skrive om det hvis det sker!
@ Leif. Jeg håber for dig at julemanden synes du har været sød i år. Som du nok har set på et af mine billeder, har jeg mødt ham, og han er ret glad for motorcyklet ;-)

Mvh Niels
Besvar