Jeg har et problem med min TA´er fra 88. Den vil ikke tage gassen i 4 og 5 gear - den sætter ud. Har snakket med Søren Dahl, og han mener det er noget med en elektrisk enhed under sædet ? Er der nogen der har nogen erfaring med dette? eller evt. har en af disse enheder som man kunne prøve at skifte til for at se om det løser problemet?
Har haft skilt kaburatorerne ad - membranerne er hele og fine. Svømmere og nåle kører som de skal.
Min omdrejningstæller har et par gange svigtet, men er kommet igen under kørsel - har læst at den er koblet sammen med den ene boks, er der ikke stor snadsynlighed for at det er den samme boks der giver de her problemer? - er det den venstre? Det kan passe meget godt med at jeg har trykket den venstre med sædet, da den stort set sidder i midten, og jeg er en lidt stor dreng

Har læst mig til på en gammel tråd at man kan skære bunden ud på cdi-holderen. Det løser vel ikke det problem der er nu hvis den er siddet i stykker ( lodningerne inden i boksen er vel defekte nu?) men kan være en idé for at det ikke sker igen ?
HJÆÆÆÆÆÆLP - er ikke så skarp ud i teknikken

Med venlig hilsen
Lauridst