Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Har i nogen sende været til WM i sidevogns cross
hvis i ikke har og i gider så tag med mig til Slagelse den 3/4 - sep
se på http://www.vmslagelse.com
jeg syntes det kunne være hyggeligt at mødes
hilse Trapper
Hilsen Lasse (Trapper) Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Ja, det er jo ikke fordi jeg syntes det er dyrt, for en weekends camping i indhegnet område, incl strøm.
Men jeg er ikke interesseret. Og det på trods af at jeg selv har kørt rundt på banen adskellige gange mærkeligt ik'
(eller måske netop derfor.......ved det ikke lige)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
hej Alle HARK er
jeg har talt med formanden for MSM Jesper Rasmusen
han kan tilbyde jer at slå teltet op på den indhegnede camp for 100 kr hvis vi er med telt og vi ikke skal have strøm
jeg håber det er noget
husk at i skal have billeter til selve indgangen og de købes billigst på nettet ( se hjemmesiden længere oppe)
håber vi ses
BSA B 40 WD. 67.
ja jeg kende det ret godt
jeg kørte selv moto cross fra 1970 til 1982 (de fleste år med sidevogn) måtte så stoppe pga. en skade, jeg havde yderligere et par år A dommer licens, men et par sager vedr. protester fik mig til at stoppe, jeg tog så min kone med til Nissebjerget forige års pinse og hun syntes det var ret hyggeligt, så derfor besluttede jeg mig til hun og jeg skulle se WM i Slagelse for der er meget stor forskel på den danske elite lige for øjeblikket og så WM kørene og jeg blev virklig virkelig bjergtaget igen. vi havde en rigtig fin weekend hvor jeg også mødte tideliger kamerater
jeg lover jeg er der
BSA B 40 WD. 67.
Hej
Så er det forbi for i år Sidevogns WM er overstået det i Slagelse var spårsom besøgt, men Fruen og jeg havde en dejlig Weekend og vi gør det om
jeg vil forsøge igen om vi kan samles om et sådanne angement
mvh
Lasse
BSA B 40 WD. 67.
Det var et rigtigt godt initiativ.. Desværre kunne jeg ikke få det til at passe med min kalender, men jeg er sikker på at jeg kan lokke min søn med ud at se cross (og gerne sidevognscross) hvis lejligheden byder sig en anden gang.
Bliv endelig ved med at komme med gode ideer...det er det der holder liv i klubben..
Vi ses derude......
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984
ja jeg skal nok gøre mit bedste for få jer her over til en sidevogns weekend!!
Både fordi jeg kan lide jeres selskab og fordi MSM i Slagelse fortjener så mange som mulig kommer til deres angement!
Af andre på hit tænker jeg om noget kunne have vores intersse, men men her i Stor København er det svært!! men måske kikker jeg lidt over den 2. bro vi har for der er også mange hyggelige steder og jer der bor på øst siden af den halve Ø har jo færge fra Grenå
Hilsen til jer alle
fra
Lasse
vi ses på LØRDAG
BSA B 40 WD. 67.