SØGES:oversigtskort over shelterpladser i Jylland på nettet
SØGES:oversigtskort over shelterpladser i Jylland på nettet
Kan ikke finde et ordenligt updatet kort. Skal på mandag afsted til Vildbjerg området og videre til vestkysten et par dage og retur til århus. Er der nogen her der har et brugbart link bliver jeg glad. Tager et lille telt med for en sikkerheds skyld. Og Knopdækkene skal da luftes på en tur på stranden - nogen der kender en god strækning omkring Ringkøbing Fjord?
(ved godt shelter ikke er for MC folket, så jeg spaserer det stykke vej der er nødvendig for at ankomme lovligt)
På forhånd mange tak
KH Leif
(ved godt shelter ikke er for MC folket, så jeg spaserer det stykke vej der er nødvendig for at ankomme lovligt)
På forhånd mange tak
KH Leif
Re: SØGES:oversigtskort over shelterpladser i Jylland på net
Skov & naturstyrelsen har det på deres hjemmeside.
tak har luret det Tom - fungerer nu ikke helt optimal på min PC men fint nok.
Det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Det fungerer fint på min.
Hej man kan få en aps der hedder lejrpladser.
har søgt lidt på siten og kan se at mange kommuner har fine shelter der ikke er på kortet og mange turistkontorer oplyser om private shelter - Kigger efter shelter i en nedlagt redningsstation på vestkysten som jrg tidligere har spottet men aldrig benyttet, nu uden held.
Inde på lejrpladser er der en plads der hedder sydthy,Redningshuset i lyngby kan det være den plads du kikker efter.?
Apropos Shelterpladser!
Jeg er i gang med at planlægge en lille tur til sydlangeland sammen med en kammerat.
Jeg har på http://www.udinaturen.dk fundet en fin shelterplads, men den ligger ikke sådan HEEELT lige ud til vejen. Hvad er jeres erfaringer med at bruge ikke helt let fremkomlige shelterpladser på MC?
Vi er jo ikke ude på ballade, men synes samtidig, det virker svært at komme ud i naturen med sin MC uden at få det.
Mvh
Mads
Jeg er i gang med at planlægge en lille tur til sydlangeland sammen med en kammerat.
Jeg har på http://www.udinaturen.dk fundet en fin shelterplads, men den ligger ikke sådan HEEELT lige ud til vejen. Hvad er jeres erfaringer med at bruge ikke helt let fremkomlige shelterpladser på MC?
Vi er jo ikke ude på ballade, men synes samtidig, det virker svært at komme ud i naturen med sin MC uden at få det.
Mvh
Mads