Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Holst »

Datoen for Roadbook Rally 2013 (Løvspringstur) er nu lagt fast til den 27. april 2013.

Konceptet er det samme som sidste år. Tråd med sidste års løb kan findes her viewtopic.php?f=5&t=2272

Yderligere info om arrangementet, tilmelding mv. kommer senere.. :-D
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
mr.jensen

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af mr.jensen »

Bonus bonus bonus :) Så skal roadbooken støves af og sættes på :-D
Niels

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Niels »

Juhuuuu :ok:

Det ligger godt nok et tætpakket sted i kalenderen, men jeg håber virkelig at jeg kan få det til at hænge sammen :honda:

Hilsen Niels
TEriksen

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af TEriksen »

Jeg er klar i år kkj8

/ Thomas
Brugeravatar
Dorthe
Indlæg: 31
Tilmeldt: 25. mar 2012, 11:35
Geografisk sted: DK - i kanten af Roskilde...
Kontakt:

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Dorthe »

Hey...

Hvordan er det nu lige... må man ligesom sidste år snige sig med på en ikke-Honda? :mrgreen: - for det var da en fed tur 8-)
Ihvertfald... der er sat kryds i kalenderen :lol:
/Dorthe
'Cause it makes me smile.
Ankerj

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Ankerj »

Så er der kryds i kalenderen: Langå MC er tilmeldt.
Mvh Kristian og Anker
Brugeravatar
JP
Indlæg: 302
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af JP »

Hej Steffen
Har sat kryds i kalenderen, og håber ruten kan gennemføres med mine begrænsede køreevner.

Hilsen Jørn
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Peter AT »

Selvom jeg har meldt mig til tidligere, gør jeg det også lige her. 8-)

Ser frem til en hyggelig dag på store og små veje i den smukke midtjyske natur.

/Peter
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Suhir

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Suhir »

Jeg ved godt eg er noget ny inden for dette fag her, så vil se om nogen kan forklare hvordan sådan en "Roadbook" den fungerer og hvad sådan en bandit koster?
Jeg har længe haft kig på dem, men bare aldrig helt forstået konceptet i det. :-/
Men jeg håber da at jeg kan få svar på mit spørgsmål. :)
Vis det ikke er alt fordyr at anskaffe og, så vil jeg helt sikkert deltage i turen. :-)
På forhånd tak

Suhir
odheiin

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af odheiin »

Hej, det skal prøves, så jeg vil også gerne med på turen.
Ksejersen

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Ksejersen »

Suhir skrev:Jeg ved godt eg er noget ny inden for dette fag her, så vil se om nogen kan forklare hvordan sådan en "Roadbook" den fungerer og hvad sådan en bandit koster?
Jeg har længe haft kig på dem, men bare aldrig helt forstået konceptet i det. :-/
Men jeg håber da at jeg kan få svar på mit spørgsmål. :)
Vis det ikke er alt fordyr at anskaffe og, så vil jeg helt sikkert deltage i turen. :-)
På forhånd tak

Suhir
Hej Suhir!
Jeg kørte min første Roadbooktur sidste år til Twinduro. Det er lige til at gå til.
Se dette indlæg på Tenereklubbens forum: http://www.tenere.dk/Artikler/roadbook/road-book.htm
Jeg købte en manuel roadbook i Biltema til ca 150,- monteringen tog et kvarter (inkl. kaffepause) og det fungerer fint til mit tempo.
Mvh,
Kristian
Suhir

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Suhir »

Ksejersen skrev:
Suhir skrev:Jeg ved godt eg er noget ny inden for dette fag her, så vil se om nogen kan forklare hvordan sådan en "Roadbook" den fungerer og hvad sådan en bandit koster?
Jeg har længe haft kig på dem, men bare aldrig helt forstået konceptet i det. :-/
Men jeg håber da at jeg kan få svar på mit spørgsmål. :)
Vis det ikke er alt fordyr at anskaffe og, så vil jeg helt sikkert deltage i turen. :-)
På forhånd tak

Suhir
Hej Suhir!
Jeg kørte min første Roadbooktur sidste år til Twinduro. Det er lige til at gå til.
Se dette indlæg på Tenereklubbens forum: http://www.tenere.dk/Artikler/roadbook/road-book.htm
Jeg købte en manuel roadbook i Biltema til ca 150,- monteringen tog et kvarter (inkl. kaffepause) og det fungerer fint til mit tempo.
Mvh,
Kristian
Hej Ksejersen!

Tak for det hurtige svar og tak for linket, den vil jeg læse efter min prøve.
Jeg har kigget lidt inde ved Biltema og syntes ikke at jeg kan finde nogen Roadbook der inde. jeg har kun fundeet en Holder til en Roadbook.

Suhir
Ksejersen

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Ksejersen »

Suhir skrev:
Ksejersen skrev:
Suhir skrev:Jeg ved godt eg er noget ny inden for dette fag her, så vil se om nogen kan forklare hvordan sådan en "Roadbook" den fungerer og hvad sådan en bandit koster?
Jeg har længe haft kig på dem, men bare aldrig helt forstået konceptet i det. :-/
Men jeg håber da at jeg kan få svar på mit spørgsmål. :)
Vis det ikke er alt fordyr at anskaffe og, så vil jeg helt sikkert deltage i turen. :-)
På forhånd tak

Suhir
Hej Suhir!
Jeg kørte min første Roadbooktur sidste år til Twinduro. Det er lige til at gå til.
Se dette indlæg på Tenereklubbens forum: http://www.tenere.dk/Artikler/roadbook/road-book.htm
Jeg købte en manuel roadbook i Biltema til ca 150,- monteringen tog et kvarter (inkl. kaffepause) og det fungerer fint til mit tempo.
Mvh,
Kristian
Hej Ksejersen!

Tak for det hurtige svar og tak for linket, den vil jeg læse efter min prøve.
Jeg har kigget lidt inde ved Biltema og syntes ikke at jeg kan finde nogen Roadbook der inde. jeg har kun fundeet en Holder til en Roadbook.

Suhir
Hej Suhir!
Det er den du skal have. Roadbooken er et langt stykke papir med kørselsanvisninger, som du ruller op på roadbookholderen. Når du så kører turen, ruller du dig igennem kørselsanvisningerne.
Mvh,
Kristian
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Tinning »

ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af ktopp »

Det ser spændende ud og er helt nyt for mig, selvom jeg har lidt evner inden for kort og kompas som orientereringsløber, men dette er vist en andet concept.
Man får vel ikke udleveret kort ? Hvad med cyklens "futter", kan man klare sig uden knopdæk ??
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Besvar