Norge

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Anders Thorsen
Indlæg: 201
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Norge

Indlæg af Anders Thorsen »

Hej alle
Hvis der er nogle der går og keder sig og har lyst til en tur til Norge så smutter jeg en tur til Bodø den 22/6 regner med at være væk i ca 10 dage .
Hilsen
Anders Thorsen
Michael1971

Re: Norge

Indlæg af Michael1971 »

God tur - håber vejret er med dig :)
Anders Thorsen
Indlæg: 201
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: Norge

Indlæg af Anders Thorsen »

Hej Michael
Og det samme til dig håber du har fundet nogle sidetasker du kan bruge samt dæk og pas på dig selv på din tur.
Anders
TEriksen

Re: Norge

Indlæg af TEriksen »

Hej Anders,

God tur deropad, det skal nok blive fedt :ok:
Du er lige en måned tidligere ude end jeg, ellers var jeg frisk. Smutter deropad i uge 31 og ned gennem Sverige.

/ Thomas
Anders Thorsen
Indlæg: 201
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: Norge

Indlæg af Anders Thorsen »

Hej Thomas det var en skam det kunne have været hyggeligt skal se saltstraumen som er verdens kraftigste malmstrøm en tur over til lofoten og så langs kysten hjemover forbi svartisen og se den inden den forsvinder, til råkvåg over trundheimfjorden og så hjemover til lille danmark håber det bliver en god tur jeg håber også du må få en god tur.
hilsen Anders
Michael1971

Re: Norge

Indlæg af Michael1971 »

Anders Thorsen skrev:Hej Michael
Og det samme til dig håber du har fundet nogle sidetasker du kan bruge samt dæk og pas på dig selv på din tur.
Anders
Jo tak, er langsomt ved at have styr på det hele. Håber at komme afsted om 1 måned :) Skal nok komme med lidt opdateringer fra turen herinde..
Ellers havde jeg været frisk på en norges tur mere - syntes det er et fantastisk smukt land! Men det må blive en anden gang..
God vind og pas på elgene :-)
Michael
Besvar