Hej Stephan
Jeg kører med denne Mikuni vakuumpumpe på min Kamel (AT):
Jeg gætter på det også er den model du påtænker at montere, det er så vidt jeg ved den til formålet mest anvendte.
Så her er nogle fif til montering udfra egne erfaringer

:
Som de andre skriver er det vakuum fra indsugningen du skal bruge, jeg har taget det fra den bagerste cylinder, det passede bedst og Africaneren er der ikke vakuumbenzinhaner på, så begge indsugninger var ledige.
Det er den tynde slange på billedet:
Selve pumpen er ligeglad med hvilken vej du monterer den, men det er derimod ikke ligemeget hvilken vej studsen til vakuumet vender. Dækslet der sidder med de 6 bolte kan skrues af og drejes individuelt på boltene, men vær forsigtig, da membranen sidder bagved dækslet. Som du kan se på næste billede, vender studsen på min nedad og det er der en helt bestemt grund til. Oprindelig havde jeg bare monteret den uden at tænke mere over det, men da det er indsugningen den suger fra, er det en blanding af luft og benzin der via det pulserende vakuum "pumpes" frem og tilbage i vakuumslangen. Inde i pumpen fortætter benzinen sig og samler sig i bunden af huset og da væske ikke kan komprimeres, bliver pumpevirkningen dårlige og dårligere jo mere benzin der står i pumpen. Ved at vende studsen nedad, kan der ikke samles benzin i pumpen, det der kommer ind, vil rende ud igen. På et tidspunkt kunne jeg ikke få min AT over 100km/t (selvfølgelig på en tur i Sverige

), det viste sig netop at være pga. ovenstående, pumpen kunne simpelthen ikke pumpe nok
Med pumpen følger der et T-stykke og en stump klar slange med prop. T-stykket er beregnet til at montere på sugeslangen med den klare slangestump på den tredie studs. Det er så meningen at den benzin der fortættes i slangen/pumpen skal rende ned i den klare slange, som man så kan tømme ved at tage proppen af. Men det forudsætter at T-stykket bliver monteret
under pumpen, ellers kan benzinen af gode grunde ikke rende derned.
God fornøjelse med dit projekt