Grovæderturen 7-8 November.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Grovæderturen 7-8 November.

Indlæg af Lasse Pedersen »

Godeftermiddag HARK´s
Tak for endnu en uforglemmelig GROVÆDERTUR!!!!!!!!!!!! :ok:
Der manglede endnu engang ingenting, mødning manglede bestemt ikke hos dine forældre hverken kopper eller tallerkner var tomme i ret lang tid :-D
Dit valg af kokke var også godt! og tak for det :honda: folk
Om vejret kan der siges og skrives meget! Jeg havde en kanon tur over og hjem, noget jeg er glad for jeg ikke gik glip af!
For at være på den sikre side er der her en skriftelig tilmelding til 2016
PS: Jeg havde et par trøjer med til Bertha og dig C.V. fra formand John, dem har jeg med hjem igen :roll: der fik i godt nok en :snydt: , man siger jo man tager ud for at glemme, det gjorde jeg så denne gang :oops:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Grovæderturen 7-8 November.

Indlæg af Lars N »

Hey til alle i skønne Harker.
Tak for en skøn Grovædertur som altid super højt humør selvom vejret viste lidt tænder. Men hva vi er jo harkcore.

Kok hal og kok hel er glade for at i ku li vores kreation af gryde.
Fedt at der var folk med fra Sjælland af.og nyt medlem fru Olsen håber ikk at du blev skræmt væk.

Glæder mig til næste år.vil hermed ogs gerne tilmelde mig.
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
fruolsen
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13. jul 2015, 08:21
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Grovæderturen 7-8 November.

Indlæg af fruolsen »

Hej med jer

jeg vil altså lige sige jer alle tak for turen. I var en rigtig god oplevelse :-D :-D Nu glæder jeg mig endnu mere det den næste sæson.

VH fruolsen
hilsen fru olsen
Hondaxl650v
Suzuki Inazuma 250

Er du glad? Ja - Fint, Nej - kan du gøre noget ved det?
Ja - så gør det og bliv glad, Nej - så vær glad alligevel
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Grovæderturen 7-8 November.

Indlæg af Bønne »

Også en stor tak fra mig, specielt til Søren og hans forældre for kaffe- og morgenbord (og til Hald for kiksekage :lol: ), men også til

jer andre for hyggeligt selskab aftenen ud. Og så selvfølgelig også en stor tak for mad til Hald- og Hel-kokken, det lå godt i maven :!:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Grovæderturen 7-8 November.

Indlæg af Søren Dahl »

Tak fordi vi endnu en gang fik en helt fantastisk tur, og for de søde kommentarer:) Jeg er stadig imponeret over, at folk kommer fra nær og fjert til mig lille arrangement ved Randers Fjord. Mange af Jer havde deltaget på turen før, og det var rigtig dejligt at se Jer igen - og der var også et par nye med i år - både Fru Olsen og Henrik Larsen fik (forhåbenteligt:) stillet sulten :)

Mine forældre var endnu engang super glade for at lægge hus og arbejde til årets Grovædertur - ja faktisk er det ingen hemmelighed at de har glædet sig længe til arrangementet som er et godt afbræk i deres rolige pensionist tilværelse - de sagde begge søndag, da alle var kørt, at de så meget frem til næste års tur - så hvis alt går som det skal, skal vi på den igen :beer:

Lasse - tak for din enorme enthusiasme og fordi du er sådan en fantastisk embassadør for mit lille arrangement - ikke mindst tak for de pæne ord, og "dåben" - mit dåbs attest hænger nu på køleskabet så jeg ser det hvert dag - ja mange gange - du ved hvor glad jeg er for mad - ikke mindst de specialiteter du bragte med - det gjorde stor glæde, også i Kolding :) Jeg har noteret din deltagelse til grovæderturen i 2016 - jeg glæder mig allerede meget til du kommer igen :)

Henrik, tak for kiksekagen - det var bare et kæmpe hit - og ikke mindst for madlavningen sammen med kol hel :) - jeg bliver nød til at bestille en ny kiksekage til næste års arrangement, og nu hermed skrifteligt - skal dog nok afgive ordren når tiden nærmer sig, så produktions apparatet i god tid kan klare gøre sig til endnu et fremragende resultat!!! :-D

Lars - tak for din høje humør, dit gode samarbejde med kok Hald om maden, og ikke mindst for laksen - den er godt nok god :))

Henrik L - tak for din første gangs deltagelse, nu ved du hvad vi laver til Grovæderturen - jeg er glad for at du fik slappet godt af - jeg glæder mig til næste arrangement med dig i maj :)

Bønne - hvor var det godt at se dig igen - også en, som Lasse virkelige lang tur i tog for at besøge mig - det var squ rigtig fedt gjort - og vejret lovede jo ikke lige frem guld og grønne skove, men tror folk som dig der er medlem af Iron Butt Association er kold i r.... over sådan en tur, uanset vejret :-D - og det er jo ikke første gang du tager turen her over :)

Poulsen- dejligt at se dig igen, og høre flere anekdoter fra dit liv og dine ture, på din charmerende accent :)

Fru Olsen - som med Henrik, tak for din første gangs deltagelse- det er så fedt at høre, at vi har vækket en Harker inden i dag, og du har mod på flere ture sammen med os - virkelig flot cykel du har fået købt dig - den kunne du godt risikeret at få særdeles meget glæde af i mange år frem over :)

Jørn - du konkurrer med flere i Harker om at have deltaget flest gange på denne tur, men hvad var Grovæderturen uden dig? - helt sikkert ikke så god!! Fedt at du har fået lavet en ny "madkasse" til vintercyklen - den er bare synet og godkendt - hvis jeg ikke tager meget fejl kommer den til at glæder mangt og mange Harker i fremtiden :)

Håber vi ses næste år - tak for en super weekend!!!

Med venlig hilsen

Søren
mc-eventyristen.dk

Re: Grovæderturen 7-8 November.

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

Nu har jeg fulgt dette opslag siden start, og jeg bliver mere og mere overbevist om, at den oplevelse vil jeg genre være med til.
Derfor spørgsmålet, kan jeg deltage selv om jeg ikke kører på en to cylindret Honda eventyrmaskine?

Hvis ja, er jeg sikker på jeg møder op til næste år, hvis vejr, vind og især helbred tillader :-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Grovæderturen 7-8 November.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej MC-eventyristen - du skal vide du er meget velkommen, og da det er et 100% privat arrangement er det mig der bestemmer hvem jeg gerne vil have med :-) - og en person som dig, der bidrager til fælles glæde for HARK og tilmed har en ultra fed kværn og holdning til den måde den skal bruges på er i min verden selskrevet til mine arrangementer :-D

- håber vi ses næste år :-)

Mvh Søren
mc-eventyristen.dk

Re: Grovæderturen 7-8 November.

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

Tak for de flotte ord, Søren, jeg vil gøre meget for at være med næste gang du inviterer til Grovæder tur.

Men vær lige klar over, at du nok må ca. fordoble indkøbet af kaffe, bacon og æg. Til gengæld kan du undlade at øge mængden af blødt hvidt brød, bare der er en skive eller to af det grove rugbrød :-D

Hvis du skulle komme i nærheden af Varde, har min dejlige kæreste og jeg, en stor mark/park hvor du og andre glade positive motorcyklister (og andet godtfolk) er meget velkomne til at slå sig ned en dag eller to. I eget telt, i hængekøje eller under tarp, eller på anden overnatningsvis.
Vi arbejder på at bygge et shelter, men så langt er vi ikke kommet endnu. Du kan se og læse om vores planer og iøvrigt følge med i arbejdet, under punktet "Mini Primi Camp" på min hjemmeside.
Direkte link til vores nye camp ....... http://bikeadventurist.com/mini%20primi ... index.html

Foto fra terassen, lige efter vi flyttede ind, lige efter "græsset" var blevet klippet første gang.......
Billede

Foto fra "parken" op mod huset, efter vi har fået lidt styr på græsset og omgivelserne. Vi flyttede ind 1. oktober..........
Billede
Besvar