2 X Jens turen 2017

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

2 X Jens turen 2017

Indlæg af YETI »

Kære alle
Hermed invitation til 2 X Jens turen 2017
Vi mødes d. 26 august kl 11.00 ved Lystrup Centervej 8520 i Lystrup ‪og kører efterfølgende i samlet flok over til bostedet i Elev hvor beboerne venter, og arriverer kl 11.30. Efter nogle køreture med beboerne samles vi i fællesrummet hvor der er sandwich, kaffe og kage samt musikalsk indslag fra Søren.
Efter nogle forhåbentlig hyggelige timer slutter vi af kl. ca. 14.00 og kører videre til Touringcampen ‪http://www.touringcamp.dk hvor vi I år lægger op til at dem der har lyst tager telt med og overnatter. Der lægges hermed op til Camphygge og bål mv.

Sidste år var en kæmpe success så jeg forventer at der vil være endnu flere af de unge mennesker som gerne vil have en køretur så hold jer endelig ikke tilbage der brug for alle.
Ligesom sidste år kommer der flere sidevogne så alle kan få en køretur. Husk ekstrahjelme hvis I har det på lager.
Håber meget at I vil bakke op om turen og være med til at gøre en forskel for nogle mennesker som ikke har de samme muligheder som os, Jeg kan love jer at I gør en stor forskel.

Skulle der være nye som ikke kender konceptet så spørg her på tråden så skal jeg nok orientere ydereliger hvis der er behov.

Sæt dagen I kalenderen og tilmeld jer her på tråden.

Så er vi foreløbig tilmeldt:

Søren
Lars
Glenn (og muligvis med frue)
Mogens
OJM & frue
Jørgen Markussen
og mig selv sagde hunden..


Vi kan sagtens brugere mange flere folk så skynd jer at tilmelde jer her på tråden. (der kommer ligeledes et antal sidevognsfolk)

Vh Jens
Senest rettet af YETI 06. aug 2017, 21:22, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: 2 X Jens turen 2017

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg glæder mig meget til at hilse på alle beboerne igen. Det er fantastisk at se, hvor stor lykke det giver, ved at alle de flotte motorcykler stiller op den dag. Jeg kan kun, som Jens skriver, opfordrer til at alle der har mulighed for at møde op, at komme og gøre dagen til noget helt særligt for disse mennesker, som har en hverdag som er langt fra vores andres.... Jeg reflekterer tit over at det er os der er de heldige, at vi kan komme til dem, og det er en meget lille indsats, med et enormt udbytte, og tro mig der vil blive sat stor pris på det!!!
Mvh Søren
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: 2 X Jens turen 2017

Indlæg af Lars N »

Helt sikkert klar melding herfra. Bliver altid en super go dag man selv ka leve længe på. ddkk
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
glenn3397
Indlæg: 132
Tilmeldt: 29. okt 2004, 12:18
Geografisk sted: Børkop

Re: 2 X Jens turen 2017

Indlæg af glenn3397 »

Hej Jens og Jens.

Jeg kommer med sidevognscyklen, og måske kommer min kone på Transalpen.

Jeg glæder mig allerede :-)

Vh Glenn
Hilsen Glenn

Transalp 650 2001
Mogens Dammand

Re: 2 X Jens turen 2017

Indlæg af Mogens Dammand »

Vil også gerne deltage igen i år. Det har altid været en god dag, og vejret plejer jo at være med os :-D

Mange Hilsner
Mogens
ojm
Indlæg: 100
Tilmeldt: 15. jun 2014, 15:48
Geografisk sted: Horsens

Re: 2 X Jens turen 2017

Indlæg af ojm »

Hej J&J
Vi vil også gerne deltage i år.Vi er undertegnede og kone.
Tager med til Mc campen, men overnatter ikke.
Vh ojm.
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2 X Jens turen 2017

Indlæg af YETI »

Kære alle Harkere

Så er det på lørdag vi kører 2 X Jens turen..

Vi er foreløbig 4-5 sidevogne (måske dukker der yderligere op)

Samt nedestående deltager som har tilmeldt sig hos mig eller på tråden her.
Søren
Lars
Glenn (og muligvis med frue)
Mogens
OJM & frue
Jørgen Markussen
Henrik Hald
og mig selv sagde hunden..

Hvis du alligevel skulle få tid og lyst er stadig plads til flere..
Det bliver som sædvanligt hyggeligt og godt vejr :-D

Bedste hilsner Jens
Senest rettet af YETI 24. aug 2017, 09:07, rettet i alt 1 gang.
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: 2 X Jens turen 2017

Indlæg af Lars N »

Hey har fået gang i gamle far så han kommer ogs.
Herr Henrik Hald :beer:
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2 X Jens turen 2017

Indlæg af YETI »

Supergodt jeg skriver Henrik på også :-D :-D :-D :-D
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: 2 X Jens turen 2017

Indlæg af Lars N »

Takker for endnu en skøn dag som ved betyder noget i andres liv. Er klar igen næste år. :flag:
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: 2 X Jens turen 2017

Indlæg af Søren Dahl »

Tak for en skøn dag, og tak til 2 x Jens for et, som altid, rigtig godt arrangement. Dejligt at se hvor lidt det skal til for at skabe en masse glæde :-)
Glæder mig allerede til næste år!
Mvh Søren
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2 X Jens turen 2017

Indlæg af YETI »

Kære alle deltagere i dette års 2 X Jens tur.
Tak for jeres deltagelse, det var igen i år en kæmpe succes og stor glæde for alle de unge som fik en stor oplevelse. Der blev virkelig overskredet nogle grænser hos rigtig mange, både i forhold til at sidde i sidevogn og bagpå. I år havde vi også en ATV med, som vakte stor jubel. Vi blev modtaget med flag og konfetti og efter 4 ture rundt i området slutte vi af med sandwich, kaffe og kage.
Vejret var som altid godt og holdt akkurat tørt til arrangementet sluttede.
Vi var også så heldige at se havørnen svæve over Elev. Med et vingefang på godt 2 meter. Et flot syn.

Så blir det ikke bedre.

Tak for denne gang, vi ses forhåbentlig næste år.

Vh Jens
Besvar