DAKAR AFTEN.
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Dakar aften og fællestur.
Hej alle
Jeg talte lige kort i tlf. i aften med Leif, og vi er blevet enige om, at hvis vejret er nogenlund, så kører vi en lille fællestur inden dakar aftenen bliver skudt af stablen. Vi mødes ved Leif kl. 13.00 og kører en tur ud i det blå, og kommer hjem til Leif igen ved 16.00 tiden.
Mvh Søren
Jeg talte lige kort i tlf. i aften med Leif, og vi er blevet enige om, at hvis vejret er nogenlund, så kører vi en lille fællestur inden dakar aftenen bliver skudt af stablen. Vi mødes ved Leif kl. 13.00 og kører en tur ud i det blå, og kommer hjem til Leif igen ved 16.00 tiden.
Mvh Søren
Fællestur
Det lyder som en god idé med en bette fællestur. DMI ser ikke ud til at være overmåde optistiske med lørdagens vejr, men lad os nu se, om det ikke er godt nok til lidt hyggekørsel trods alt .
mvh Kåre
mvh Kåre
Dakar
Halløjsa
Nu er det så at jeg er "hægtet af" da jeg ikke ved hvor i hver især bor. Jeg har altså brug for enten tlf. nummer eller en adresse.
Jeg er inviteret til noget fødselsdagstamtam om eftermiddagen, men hvis vejret skulle arte sig kunne det jo være at jeg kunne støde til jer på turen, ellers må det vente til efter 16.
Mon ikke også jeg skulle noget kage med ? -
Jeg venter spændt
Hilsen John, Åbyhøj
Nu er det så at jeg er "hægtet af" da jeg ikke ved hvor i hver især bor. Jeg har altså brug for enten tlf. nummer eller en adresse.
Jeg er inviteret til noget fødselsdagstamtam om eftermiddagen, men hvis vejret skulle arte sig kunne det jo være at jeg kunne støde til jer på turen, ellers må det vente til efter 16.
Mon ikke også jeg skulle noget kage med ? -
Jeg venter spændt
Hilsen John, Åbyhøj
fordeling
et foreslag til fordeling
Iver Chips
Kåre Chips
Henrik Hald Slik
Mogens Slik
Henrik Kaffe og Kiks lidt sodavand til aftenen
Søren mere sodavand
John Meget kage
Mig Kage og kaffe evt en øl
mvh leif
skriv hvis i er uenige
eller vi mangler noget
Os der køre en tur er ca hjemme kl 16 og vi bestiller pizza når mogens er kommet ca kl 18
ser frem til en hyggelig aften leif
Iver Chips
Kåre Chips
Henrik Hald Slik
Mogens Slik
Henrik Kaffe og Kiks lidt sodavand til aftenen
Søren mere sodavand
John Meget kage
Mig Kage og kaffe evt en øl
mvh leif
skriv hvis i er uenige
eller vi mangler noget
Os der køre en tur er ca hjemme kl 16 og vi bestiller pizza når mogens er kommet ca kl 18
ser frem til en hyggelig aften leif
- Søren Dahl
Fint!
Hej Leif
Det er bare en aftale......
jeg glæder mig rigtig meget!
Mvh Søren
Det er bare en aftale......
jeg glæder mig rigtig meget!
Mvh Søren
- Søren Dahl
Dakar.....
Jeg tager naturligvis Dakar DVD'erne med, så kan vi jo se om vi vil se 86, 87, 88, eller 89 afsnittene. De er alle fede på hver deres måde. Jeg vil dog sige at 89 afsnittet er mest relevant for os som kører Africa Twin, da den ægte twin (ikke rally modellen) deltager i løbet, iøvrigt den type(50 stks) som Henrik Hald havde før (den som er på forsiden af vores hjemmeside)