Det var en fantastisk tur - alle forhold var optimale. Jeg kørte samme men en af mine bedste venner - vejret var perfekt - maden var god - vejene smukke - vi kørte op gennem Norge - lidt Sverige - og eller ned gennem Norge igen. Det tog ialt 17 dage - og vi fik kørt - så vidt jeg husker 7800 km. vi var også en lille smut inde i finland. Vi mødte iøvrigt et par finner som kørte MC - dem har vi stadig kontakt med - og dem skal vi mødes med på et tidspunkt når vi kører til Finland.
Kort sagt - en af de fedeste MC turer jeg nogensinde har oplevet - i et rigtig godt selvskab. Kåre min kammerat og jeg har kørt sammen siden vi var nybagte MC'ister i adskellige lande - vi passer rigtig godt sammen - fordi vi har samme interesser - og fordi vi trods alt er lige tilpads forskellige til ikke at bliver trætte af hinanden. Husk - god kemi er alfa og omega hvis du skal have en god tur sammen med andre - så betyder alt det andet langt mindre i forhold til at få en god tur.
Lyder rigtig spændende med 800 GS'eren :)
MVh Søren
AT 650er eller AT 750er
Re: Hej Poul
Lyder rigtig spændende med 800 GS'eren :)
Hmmmm - jeg kigger nu blot med stjålne blikke på GSerne - men beholder min AT 650.
Hmmmm - jeg kigger nu blot med stjålne blikke på GSerne - men beholder min AT 650.