Honda Mærkeforsikring
Honda Mærkeforsikring
Nu er jeg jo blevet forelsket i en Japansk skønhed med Afrikanske rødder!
Men alt står og falder på om hun er til at forsikre, nogle af jer der ved om Honda's nye mærkeforsikring kan tegnes hvis hun ikke kommer fra en autoriseret Honda forhandler?
Honda Danmark svarer ikke tilbage og den autorisered forhandler jeg har snakket med, mener bare jeg skal købe en af hans nye Honda'er og ikke min XRV750.
På Forhånd Tak
MVH
Kasper Andersen
Men alt står og falder på om hun er til at forsikre, nogle af jer der ved om Honda's nye mærkeforsikring kan tegnes hvis hun ikke kommer fra en autoriseret Honda forhandler?
Honda Danmark svarer ikke tilbage og den autorisered forhandler jeg har snakket med, mener bare jeg skal købe en af hans nye Honda'er og ikke min XRV750.
På Forhånd Tak
MVH
Kasper Andersen
Forsikring
Hej Kasper
Jeg kender ikke noget til den Honda-forsikring du nævner, men har du prøvet at undersøge hvad den vil koste at forsikre på "normale" vilkår?
Ellers bare ring rundt til samtlige forsikringsselskaber du kan komme i tanke om og forhør dig ad. Priserne kan variere RIGTIG meget fra selskab til selskab.
Må man spørge hvor gammel du er, og hvor ny/dyr Tvillingen du har kig på er?
Mvh Mathias
Jeg kender ikke noget til den Honda-forsikring du nævner, men har du prøvet at undersøge hvad den vil koste at forsikre på "normale" vilkår?
Ellers bare ring rundt til samtlige forsikringsselskaber du kan komme i tanke om og forhør dig ad. Priserne kan variere RIGTIG meget fra selskab til selskab.
Må man spørge hvor gammel du er, og hvor ny/dyr Tvillingen du har kig på er?
Mvh Mathias
Jeg er 24 år og har ikke ejet et motorkøretøj før.
Har haft ringet lidt rundt og tilbudene ligger på omkring 15-23.000kr for kasko, mit nuværende selskab vil kun tilbyde mig ansvar.
Er en XRV750 fra 96 til små 65.000kr
Honda Mærkeforsikring er også noget ret nyt, fik et tilbud på en CBF hvor præmien var under 8.000kr for kasko, så er jo en del at spare. Men han var ikke sikker på om det gælder alle Honda'er eller kun dem fra autoriserede forhandlere.
Har haft ringet lidt rundt og tilbudene ligger på omkring 15-23.000kr for kasko, mit nuværende selskab vil kun tilbyde mig ansvar.
Er en XRV750 fra 96 til små 65.000kr
Honda Mærkeforsikring er også noget ret nyt, fik et tilbud på en CBF hvor præmien var under 8.000kr for kasko, så er jo en del at spare. Men han var ikke sikker på om det gælder alle Honda'er eller kun dem fra autoriserede forhandlere.
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Pris
Maskine XRV 750 årgang 99
Alder: 30
Skadefrie år: 12
Forsikringsselvskab: Top Danmark
Ansvar + kasko med touring nyt rabat = 2900 årligt.
Mhv Søren
Alder: 30
Skadefrie år: 12
Forsikringsselvskab: Top Danmark
Ansvar + kasko med touring nyt rabat = 2900 årligt.
Mhv Søren
- Nikolajsen
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Der står lidt her http://www.if.dk/web/dk/private.nsf/nof ... A50045AFA2
Måske er det i virkeligheden kun biler
Og den må heller ikke være mere end 5 år gammel. Men måske det er et andet forsikringsselskab der har motorcyklerne, men jeg kan ikke finde andet.
Måske er det i virkeligheden kun biler

Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Dejligt...
Jeg er også godt tilfreds med prislejet
- og jeg har hellere ikke de store planer om at udskifte min MC med en kraftig XX-ZZR-YZF-RR model med 200+ HK eller skille mig af med touring nyt - så ved jeg godt hvad der sker med prisen - og køreglæden - alt er jo perfekt på en all-roader
- i hvert fald i min opfattelse af virkeligheden - spørg en YZF R1 kører - tror ikke vi når til enighed
Mvh Søren

Mvh Søren
Så fik jeg endelig svar på mit spørgsmål om Honda Mærkeforsikring, tog lidt tid, lidt ringen og skriven frem og tilbage.
Men Honda Mærkeforsikring kan tegnes på alle Honda motorcykler, bare de er købt ved en forhandler (behøver ikke være autoriseret).
Forsikringen kan kun tegnes hos en autoriseret forhndler, resten foregår så gennem forsikringsselskabet.
Men prisen er fair nok, lidt over 6500kr for ansvar+kasko med 5000kr i selvrisiko og jeg er spritny billist. Er noget andet end Codans tilbud på 54.000kr
Men Honda Mærkeforsikring kan tegnes på alle Honda motorcykler, bare de er købt ved en forhandler (behøver ikke være autoriseret).
Forsikringen kan kun tegnes hos en autoriseret forhndler, resten foregår så gennem forsikringsselskabet.
Men prisen er fair nok, lidt over 6500kr for ansvar+kasko med 5000kr i selvrisiko og jeg er spritny billist. Er noget andet end Codans tilbud på 54.000kr

- Nikolajsen
- Kontakt:
Nu blev jeg sgu forvirret
Du skriver at cyklen ikke behøver at være købt hos en autoriseret forhandler, men at forsikringen kun kan tegnes hos en autoriseret
Er det så rigtigt forstået at man skal gå til en autoriseret forhandler for at få lavet en forsikring, når ikke cyklen er købt hos ham
Og hvilket forsikringsselskab er det så?

Du skriver at cyklen ikke behøver at være købt hos en autoriseret forhandler, men at forsikringen kun kan tegnes hos en autoriseret

Er det så rigtigt forstået at man skal gå til en autoriseret forhandler for at få lavet en forsikring, når ikke cyklen er købt hos ham

Og hvilket forsikringsselskab er det så?
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
- Nikolajsen
- Kontakt: