Årgang efter stelnummer?
Årgang efter stelnummer?
Hej.
Jeg kan huske at jeg engang fandt et sted på nettet, hvor man kunne se hvilken årgang stelnummeret passer til, men nu kan jeg ikke finde det igen. Er der mon ikke en af jer der ved noget om det?
Mvh Niels.
Jeg kan huske at jeg engang fandt et sted på nettet, hvor man kunne se hvilken årgang stelnummeret passer til, men nu kan jeg ikke finde det igen. Er der mon ikke en af jer der ved noget om det?
Mvh Niels.
Hej Niels.
Du kan evt putte stelnr ind her, så kan du også se original farven!
http://zsf-motorrad.de/
Mvh Iver
Du kan evt putte stelnr ind her, så kan du også se original farven!
http://zsf-motorrad.de/
Mvh Iver
Senest rettet af iver 17. feb 2009, 22:40, rettet i alt 1 gang.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Der står lidt oplysninger ang. emnet her: http://www.coyotetrips.de/shop/allgemei ... -vin-e.htm
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
- Nikolajsen
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
- Nikolajsen
- Kontakt:
Velbekommen
Ja det er såmænd bare den størrelse som scanneren lavede...............
Ja, det er simpelthen om de har fuld effekt, eller om de er neddroslet i effekt (HK)
Det er der nogen regler for i Tyskland (og sikkert også andre lande). Det er noget med forsikring (tror jeg nok)

Ja, det er simpelthen om de har fuld effekt, eller om de er neddroslet i effekt (HK)
Det er der nogen regler for i Tyskland (og sikkert også andre lande). Det er noget med forsikring (tror jeg nok)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
- Nikolajsen
- Kontakt:
Hi hi, det er godt nok en "bred" tråd jeg har lavetNiels skrev:Er der så nogen der ved hvor meget den den er neddroslet, og på hvilken måde det er gjort? Det er nemlig en motor fra sådan en jeg har sat i!
Står der også noget om det i din fine bog?
Nå men uanset hvad, lyder den meget sundere end den gamle

ad 1: Nej det ved jeg ikke
ad 2: Nej det VED jeg heller ikke, men de fleste mærker, laver det med indsnævringer i enten indsugning (som regel i gummierne) eller udstødning (som regel mindre afgangsrør). Det er også set at det kun er "på papiret" de er droslet.
ad 3: Det ved jeg heller ikke

Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Niels
Kan ikke lige husket hvilken årgang din cykel er. men er det den gammeldags model med karburator så kan indsugningen godt være "blokeret" altså således at hullerne er formindsket. Så det kan du nemt selv tjekke ved at hive indsugningstragten af. Er dette tilfældet så bliver du jo nok også nødt til at få den omdyset.
Kan ikke lige husket hvilken årgang din cykel er. men er det den gammeldags model med karburator så kan indsugningen godt være "blokeret" altså således at hullerne er formindsket. Så det kan du nemt selv tjekke ved at hive indsugningstragten af. Er dette tilfældet så bliver du jo nok også nødt til at få den omdyset.