Her er vist basis for en ny tråd

Mvh Niels
Øhe, var det ikke lige det jeg skrevtingtilsalg skrev:Niels
Kan ikke lige husket hvilken årgang din cykel er. men er det den gammeldags model med karburator så kan indsugningen godt være "blokeret" altså således at hullerne er formindsket. Så det kan du nemt selv tjekke ved at hive indsugningstragten af. Er dette tilfældet så bliver du jo nok også nødt til at få den omdyset.
Hmm, jeg har lidt svært ved at gennemskue dette indlægtingtilsalg skrev:Nikolajsen, jeg er virkelig ked af at jeg ikke fik læst dit svar og derved kom til at gentage dine uundværlige guldkorn. Jeg beklager meget, det skal aldrig ske igen... Eller noget..
Lige præcis. Og her må jeg indrømme, at da jeg læste dit (retoriske) spørgsmål til Tom-"tingtilsalg" tænkte jeg faktisk, at det nemt kunne opfattes som lidt "irettesættende, fornærmet" eller måske rigelig rethaverisk.Nikolajsen skrev:Hmm, jeg har lidt svært ved at gennemskue dette indlæger det mon kun ment ironisk
Det er jo det der er så svært/farligt, ved denne form for kommunikation, man kan ikke "læse" modpartens mimik/øjne.