Hej Drenge, eller skulle mand siger Hr og Fru

......
Jeg havde ellers planer om at skrive et større indlæg, men jeg kan jo ikke lade jer sidde og vente
Jamen jeg må have rykket Finns rullefelt af led, det stod ud til højre og venstre med fjedre og remme lige pludselig..... Ej det er mellemgas, Finn målte mig til 53 HK, hverken mere eller mindre, og han kunne se at min cykel stod lidt magert i blandingen, så jeg fik beskrivelse af hvad jeg kunne gøre ved det (hæve nålen 0,5mm og skrue blandingsskruen en kvart omgang ud) og han gav mig reservedele med til det, uden beregning. Han gav mig også en udførlig forklaring på de to kurver der var på målingen han havde lavet, og han fandt Rasmus måling frem på skærmen så vi kunne sammenligne. Jeg må sige at han er en fin fyr ham Finn, så ja jeg kunne helt sikkert godt finde på at køre derud igen, hvis han er så billig som Rasmus siger. En skam han ikke har Meztler dæk, for så ville jeg helt sikkert køre derud.
Nu havde vi jo her i strengen snakket om KN filter, så det fik jeg bla, en lille snak med ham om, Finn mente ikke at det ville give noget som helst på vores cykler rent kraftmæssigt, det var kun racercykler med "RAM" og andre sjove luftindtag der havde den slags nytte af dem.
Det eneste jeg kan udsætte på ham skulle være at han glemte at give mig penge tilbage og at han oplyste to forskellige priser på dysning hvis han skulle gøre det (1700kr 0g 1500kr) Men det må jo siges at være bagateller.
Så det må give karakteren 8 ud af 10 tændrørshatte.
For de interesserede kan jeg oplyse at jeg kom af med 350 for kraft måling (HK og moment) og 100 for gasmåling (for fed eller mager blanding)
Hvis i eller andre har spørgsmål skal i endelig ikke holde jer tilbage.
Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules