Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Min AT'er har i længere tid kørt ret ustabilt og kun kør ca. 16 km litere, desuden kørte den heller ikke stabilt i tomgang, og havde flere "huller" i registret, den lugtede desuden af benzin kunne flere medkører berette om, så jeg besluttede at få den til service nu inden Kåre og jeg stikker til Island i August.
så i sidste uge havde jeg min AT'er til service hos Harrys Motorservice. Det viste sig, at fjederne til chokerspjældet var trætte og derfor gav en forkert blanding til cyklen, ventilerne bleve stillet og tændrørerne fornyet - til sidst blev den rullefelts testet, og blandingen står nu optimal. Jeg har nu testet hvor lang den kører på literen - de sidste 200 km, hvor jeg har holdt mig til max 100 km/t samt fornuftige accelerationer har jeg kørt 23 km / literen, hvilket jeg synes virker ganske fornuftigt. AT'eren har desuden et dejligt træk gennem registret uden "huller" - den kører desuden perfekt i tomgang nu. Det er de små ting i livet der tæller - og en perfekt kørende motor er altså noget som kan gøre én virkelig glad.
Lidt reklame for Harrys Motorservice A/S- jeg kan kun anbefale folk at få stillet motor der - de kan deres kram hvis man spørger mig - men især at de har rullefelt er et stort +.
Ha ha - herre godt Iver og Niels - ja han fandt åbnebart mit neddroslingskit og fik det fjernet - jeg fik desværre ikke indsigt i den mere tekniske side af sagen, desværre