Pladsbestilling på færge??

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Christian Lau

Pladsbestilling på færge??

Indlæg af Christian Lau »

Hej med Jer

Jeg skal snart afsted på tur med Afrikaneren, og nabo´ens GS´er..
Vi skal mødes i Hamborg, så jeg tager færgen, Rødby/Puttgarten...
Nu er spørgsmålet bare, bestiller man plads, eller er der ikke så mange mc´ere med, således at det ikke er nødvendigt??? (Det er en søndag ca kl 10.00)
-Har taget turen 10000000000 gange, dog kun i bil...

Gode råd modtages.. ;-)

Mch
Christian
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Jeg har aldrig bestilt plads, hverken til bil eller motorcykel, og har kun oplevet en gang hvor bilen ikke kom med.
Så jeg tror ikke det er nødvendigt til motorcykel. På den anden side "better safe.................." :-?
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

øhm, er det ikke bare at bestille den plads, og så er det gjort ??
Christian Lau

Tjo.... men kender jeg mig selv ret, så er der liiiiiiiiige et par arbejdsmails der skal checkes, fruen kysses et par ekstra gange etc. så jeg ved, at jeg ikke når færgen, hvis jeg bestiller..... ;-)

Derfor min forespørgsel, om det er muligt bare at droppe ind.. :-D

Mvh
Christian
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

så bestiller du bare bare på 2 afgange, eller 3 for den sags skyld.
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Christian.

Jeg har været med et par gange, og der har aldrig været problemer med at komme ombord, heller ikke selv om vi har været 3 mc'er sammen. Så hvis det var mig ville jeg bare prøve lykken. Men selvfølgelig kan man da altid lave en reservation eller to, tid den/de afgange man regner med at tage...det skader jo aldrig :-)

Hilsen Niels.

Og god tur, iøvrigt!

PS: Har du fået støttebenet sat på, og har du fået taget, så du kan få den hevet op på det?
Christian Lau

Hej igen

Takker for input..
Jeg kan godt bestille en plads, men det kræver samtidig betaling af billet.. dvs 350,- pr bestilling....
Jeg prøver lykken,om ikke andet må jeg jo tilbage over storebælt, til mødestedet i Hamborg......... Øv... en omvej på ryggen af Afrikaneren... :lol:

Mvh
Christian
Besvar