Hej Turner
Ja det er ikke sådan lige til at være mc fører, der er så meget man kan komme i tanke om.
Da jeg købte mine tasker var der også mange foreslag, men noget jeg bed mærke i var det jeg fik fra Givi : som sagde : du kan ikke købe side tasker hos mig, den højre vil side alt for langt ude!!
Jeg har selv været lidt for kvejet et par gange med af for fyldt den ene side for tungt, og når man så har været længe på hjul og der er i den mindre varme tid af året er Jeg blevet overrasket et par gange, det er mest når jeg skal holde stille

og benene er lidt stive! den er skide tung at få op i vinkel igen, så nu passer jeg meget på at få ligevægt!
Med hensyn til plads, så har jeg holdt nogle ferie sammen med min kone på Transalpen, og hvis man begrænser sig og måske planlægger at vaske lidt under vejs så er der rigelig plads, så har vi det sådan, når vi er afsted i flere uger tager vi det mere slidte under tøj med og bruger de første dage, hvor efter det ryder ud efter hånden, for der er er ofte et eller andet man lige vil købe

under vejs
Ja der er mange måde at klare sig på, intet valg er forkert, nogle er er bare mere rigtig for sig selv