Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Åhååå jeg glæder mig til en prøvetur - havde jeg de cash der skulle til forudbestilte jeg squ en lige på stedet - f*ck den er i orden - jeg ville naturligvis beholde min gode gamle africaner - for man kan jo godt have to AT'er ikke ? )
Mvh Søren
Jo
Som ham japaneren i filmen siger, ham der også var med til at bygge den første AT, da han bliver spurgt om hvilken AT han
ville vælge, den nye eller den gamle: nogen kan lide moderen, andre kan lide datteren... jeg tage dem begge
Det kommer nok ikke bag på mange med min tidligere udmelding omkring den nye AT hvad min holdning er - og jeg kigger da også nærmest på youtube hver dag for at finde nye klip om den:
Hej forventningsfulde HARK'er - fandt en nye og helt vildt fedt promo video - har faktisk ikke set noget mere omfattende længe på et kommende produkt - og så er det tilfældigvis på vores alle sammens ventede AT'er - godt 16 minutters paradisisk youtube video