Min Alp blev varm

Spørgsmål eller tips.
Besvar
egoland

Min Alp blev varm

Indlæg af egoland »

Forleden på ringvejen i Århus blev min Alp varm: En dame var kørt i smadder med sin nyere Seat, og havde smidt den midt i krydset til Randersvej - med påfølgende kø! Eneste reaktion: Stå ud, grib snakkebamsen og kagle løs på nærmeste helle, med fare for at blive kørt ned!!!!! Hun kunne have skubbet den ind på en spæreflade med lidt hjælp fra en medtrafikant! Men min Alp kørte varm, og smed en masse olie, da jeg kom hjem. Den har dog ikke taget nogen skade, er jeg ret sikke på. Men hvorfor kørte den varm???? Termostaten eller føler i bunden køleren? Blæseren kører godt nok, når mansætter strøm til, men tænder ikke rigtig, når motoren bliver varm.
Brugeravatar
Bønne
Geografisk sted: Svinninge

Re: Min Alp blev varm

Indlæg af Bønne »

Jamen hvis blæseren fungerer, men ikke starter når motoren bliver for varm, så er det blæserkontakten
der sidder i køleren der er defekt, da det er den der skal tænde blæseren ved for høj temperatur.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
egoland

Re: Min Alp blev varm

Indlæg af egoland »

Bønne skrev:Jamen hvis blæseren fungerer, men ikke starter når motoren bliver for varm, så er det blæserkontakten
der sidder i køleren der er defekt, da det er den der skal tænde blæseren ved for høj temperatur.
Jeg piller den ud og tester!
Besvar