Forma er italiensk og størrelserne er meget små. Jeg bruger normalt størrelse 43 eller 44, men er nu havnet i en størrelse 46!!. Støvlen sælges som en støvler til rejseenduro-brug, men er ikke nær så stiv som en regulær cross-støvle. Støvlen er dejlig "blød" at have på og at gå i, og samtidig har man fornemmelsen af god beskyttelse at foden.
Jeg kunne ikke vente med at få dem testet. Jeg har læst nogle test af støvlerne hvor de siger at støvler ikke kun er vandafvisende (som lovet af Forma) men faktisk vandtætte! Så på med støvlerne og resten af klunset og afsted i aftenens regnbyger. Skønt at rulle en tur i regnen når man sidder tørt og varmt.
Støvlerne viste sig at være tætte på min 2 timers tur, hvor der var en del byger og nogle af dem ret heftige. Så indtil videre tegner det godt

Jeg fandt støvlerne på nettet til 163 euro plus forsendelse hos et firma der hedder SW-Bike. Til trods for den lange ventetid har jeg fået en rigtig fin behandling, og sammen med støvlerne fik jeg lige et par mc-strømper med for at undskylde den lange ventetid.