Ja det vil jeg forsøge at forklare, altså hvorfor jeg er med!
Jeg har som en del har fundet ud af, en del erfaring med motor cross, jeg har i gennen tiden skilt en del Husqvana & Norton ad i atomer og fået dem samlet igen

Nu er jeg den lykkelige ejer at en Transalp

Selv om der ikke er ret meget at holde i orden på den er der jo den over ordnede villigeholdelse, til den har jeg tit været på herrens mark

Hvad gør man så?
Jo man skriver et par linier her på vor side !
Meget kort tid efter har man rigtig manget hjælp lige til at gå til, selvfølgelig har medlemmerne af og til forskellige foreslag, hvilket for mig "kun" er en fordel, for på den måde kan jeg selv finde den løsning der er bedst for mig!
Nu tænker nogle læsere nok hvorfor skriver han det!
Det gør jeg fordi jeg har så stort et behov for at sige jer tak

MEN det er ikke den eneste grund til at være medlen, for de mennesker jeg møder på siden her og Live til vore komsammener har i den grad givet mig et stor og godt indtryk af mennesker der vil hinanden det bedste, har plads til vore forskelligheder, er glade for at se hinanden, giver hinanden gode oplevelses mulighedder.
Nu er det jeg så spørger, ligesom den Bank der, hvad kan jeg gøre for jer?
Kan i alle sammen have en god HARK sommer, jeg er på hjul igen fra i går, nå ja et lille eksempel for hjælpsomhed : jeg fik ødelagt en møtrik, tilfældet er så pludselig høre jeg en V2 er, jo det var en Africaner, Peter står i min indkørsel, 2 min efter er han på vej til en MC forhandler, og en time efter har jeg en ny mørtik

JA er det ikke dejligt at være HARK er