Erstatning for topboks til TransAlpen

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Erstatning for topboks til TransAlpen

Indlæg af yaknudsen »

Hermed lidt inspiration til jer alle. Jeg er blevet mobbet helt vildt med mine store Alu tasker på Albert. Men mobningen og kommentarerne over taskerne er nu fuldstændig stoppet. Ikke mere jammer over taskerne, men masser af kommentarer om den klædelige grønne mælkekasse. Først var det en provokation, men jeg er blevet ret glad for udstyret. Superpraktisk og ekstremt billig. (Og sat fast med strips!). Fås også i rød.

Det er OpenSource, ideen er hentet fra tidligere tiders mest populære ekstraudstyr til Puch Maxi. Ideen kan kopieres frit og uden licensbetaling.

http://www.hjemloese-mc.dk/GALLERY/main ... alNumber=2
Billede
Senest rettet af yaknudsen 04. apr 2010, 00:57, rettet i alt 4 gange.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hi hi hi

Indlæg af Søren Dahl »

Nej nej nej, det er bare for vildt at gøre sådan noget!!!! Det havde jeg dog aldrig drømt om at finde på, men ideen er orginal og øh anderledes.

Mvh Søren
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Ja, jeg har jo sagt det til Yaknudsen, men siger det gerne igen, det er synd for Albert :evil: , og også lidt synd for mig, for jeg skal følges med ham, om ca. 3 uger, til et sted med mange andre Honda'er :oops: håber det kun kommer til at gå ud over Yaknudsen, og ikke Albert og jeg ;-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Ak ja...

Indlæg af yaknudsen »

Suk. Selv her blandt "stamme frænder" hvor jeg havde ventet bare en lille smule støtte og forståelse bliver jeg nu mobbet. Ka' i da slet ikke se det praktiske og snusfornuftige i dette HIT - som jeg forventer vil udløse en helt ny trend. Når alle MC'er om nogle måneder kører rundt med røde og grønne mælkekasser - så vil i med stolthed sige at i så den første, og at i kender den geniale ophavsmand til den allernyeste MC-dille.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Hmmm, okay kan godt se at det er praktisk, men det "grimme" overskygger helt det praktiske ;-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Nej-Nej-Nej, -det er bare forkert det der... :shock:
MogensD

Indlæg af MogensD »

Lige da jeg så den, var det første jeg kom til at tænke på, "Polle fra Snave" ved ikke hvorfor :-D

/Mogens
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Re: Ak ja...

Indlæg af Veset »

yaknudsen skrev:så vil i med stolthed sige at i så den første, og at i kender den geniale ophavsmand til den allernyeste MC-dille.
Svenskerne har allerede fået en tilsvarende idé længe før du fik din :-P
Tjek selv tråden her: http://hagaviken.d2g.com/xrv/viewtopic. ... =skogatech
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Henrik Larsen skrev:Nej-Nej-Nej, -det er bare forkert det der... :shock:
Hmmm. Som jeg har sagt før. Jeg lytter gerne til gode råd. Men det er langtfra sikkert at jeg følger dem.

Jeg fornemmer li'ssom lidt, at der ikke er udbredt forståelse for mit seneste påhit. Der er ikke meget åbenhed at spore for nye banebrydende ideer. Det havde jeg ellers ventet her hvor vanebrydere og individualister ser ud til at stortrives. ;-)

Mælkekassen er ellers et sikkert hit hos damerne (man kommer ihvertfald let i snak med dem). :!: Jeg tror sgu i er misundelige allesammen :-)
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Ak ja...

Indlæg af yaknudsen »

Veset skrev:
yaknudsen skrev:så vil i med stolthed sige at i så den første, og at i kender den geniale ophavsmand til den allernyeste MC-dille.
Svenskerne har allerede fået en tilsvarende idé længe før du fik din :-P
Tjek selv tråden her: http://hagaviken.d2g.com/xrv/viewtopic. ... =skogatech
Hmmm. Det beviser ingenting. Og jeg hemmeligholder da heller ikke at jeg har hugget ideen fra Puch Maxi folket. Svenskerne har såmænd ikke opfundet nogetsomhelst. De har købt sig til det hele. Det er derfor at der nu står ARLA på mælkekasserne. De ved bare ikke hvad de i virkeligheden skal bruges til. :-)

Jeg tror sgu stadig at i er hammer-misundelige.....

NB: Kan man mon få en mælkekasse i rustfrit stål. ???
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Mælkekasser.....

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jens

Jeg synes nu det er friskt med sådan en ide, meeeen på sådan en spritny alp, det gør altså ondt at se sådan en grøn mælkekasse. ;-) Men hvad med at male den sølvgrå? Det ville hjælpe en hel del på min samlede vurdering.

Mvh Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Jens

Nu har du så mange fine billeder af "Albert" skal vi ikke have et på medlemssiden, det gælder forøvrigt alle dem der ikke har billede på endnu.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

admin skrev:Hej Jens

Nu har du så mange fine billeder af "Albert" skal vi ikke have et på medlemssiden, det gælder forøvrigt alle dem der ikke har billede på endnu.

Hilsen
Mogens
Jo da. Super ide. Men hvordan gør man det. ? Det ligner en side som "admin" vedligeholder med "håndkraft". Så jeg kan vel ikke selv anbringe et billede der. Eller hur ?

NB: Jeg må vel hellere se at få fabrikeret et ordentligt billede (uden mælkekasse).
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Ja, det kunne være dejligt hvis I selv kunne uploade, men det rækker mine evner ikke til, så jeg gør det på den gode gamle måde, så send mig et billede, ikke for stort, så får jeg det på.
Der er forresten lige kommet en 06'er mere på.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Fin kasse

Indlæg af Nejmann »

Henrik Larsen skrev:Nej-Nej-Nej, -det er bare forkert det der... :shock:
Pjat med jer ;-)
Det er jo en klassisk og velafprøvet løsning med den mælkekasse. Når man køber en TransAlp eller lignende, er det vel ikke fordi det er et designmæssigt mesterværk (?) - men fordi det er et godt og praktisk transportmiddel med god underholdnings- og brugsværdi. Og når mælkekassen kan øge begge dele, så er det da perfekt :-D

Keep it simple!

Personligt har jeg lige spændt en 47 liter stor alukasse bag på SuperTenere'en - med strips og stropper. Det er ikke specielt smukt, men det virker!

-Kåre
Besvar