Indkaldelse til generalforsamling 2024.
: 30. jan 2024, 20:30
Generalforsamling 2024. Lørdag d. 20. April 2024 kl. 15.00
Hermed indkaldes til HARK's ordinære generalforsamling 2024:
Tid og sted:
Klokken 15:00, lørdag d. 20. april 2024 - Atterup Shelters, Ærtebjergvej 2, 4571 Grevinge
Link: https://www.visitodsherred.dk/turist/pl ... -gdk618917
Dagsorden for den ordinære generalforsamling lørdag d. 20. april 2024 kl. 15:00:
1) Valg af dirigent
2) Bestyrelsens beretning
3) Regnskabsaflæggelse
4) Valg af bestyrelse. (Thorkild, Glenn og John er på valg. de modtager alle genvalg).
5) Valg af bestyrelsessuppleant og revisor.
6) Fastsættelse af kontingent.
7) Indkomne forslag.
8) Eventuelt
NB:
Sager og forslag, der ønskes behandlet, på enten den ordinære eller den ekstraordinære generalforsamling, skal senest 14 dage forinden dennes afholdelse være bestyrelsen i hænde skriftligt. Indkomne forslag udsendes til klubbens medlemmer senest 7 dage før generalforsamlingen afholdes.
(Skriftligt kan også være e-mail, SMS og meddelelser modtaget via HARK forummets 'personlig besked' system)
Link til vedtægter: http://www.honda-allroad.dk/bestyrelse.html
UDVIDET program for dem der har tid og lyst til at deltage i øvrige HARK aktiviteter i den pågældende weekend (fredag, lørdag og søndag):
1) Fredag d. 19. fra ca. 15:00. De der har tid/lyst/overskud til det kan mødes på Atterup Shelterplads, der er 3 shelter og der er også mulighed for at slå telte op.
2) Lørdag d. 20. vil der være en fælles tur i Odsherred for dem der har lyst, Dem der ikke har lyst til at deltage i fællesturen kan frit opfinde et alternativ, helt almindelig råhygge på pladsen er en oplagt mulighed. Turen starter ved shelterne kl 10.
4) Lørdag d. 20. august kl. 15:00 afholdes den ordinære HARK generalforsamling.
5) Ca. kl. 17 - 19 organiserer vi i fællesskab noget spiseligt - og dem der vælger at overnatte hygger det bedste de har lært indtil sengetid.
6) Søndag d. 21. siver de sidste lige så stille hjem - når det passer til deres temperament.
Lidt praktisk info:
OPDATERET 10/4..
Hver enkelt deltager afregner selv med Tue som ejer pladsen, det koster 30kr pr. overnatning og modtager dem gerne på Mobilepay.
Glenn har lovet at købe ind til noget mad fredag så der er mad til alle der ønsker.
På sidste bestyrelsesmøde blev det besluttet at vi laver noget Stuvet hvidkål og frikadeller lørdag, vi køber ind til det i forbindelse med vores lørdags tur.
Jeg køber ind så vi har noget æg, bacon og pølser til morgenmad lørdag/ søndag.
Tilmelding:
Tilmelding her i tråden, deltagerliste opdateres løbende - sådan at vi kan opnå noget der minder lidt om et forchromet overblik.
Spørgsmål, kommentarer og forslag er naturligvis særdeles velkomne.
Håber vi ses!
På bestyrelsens vegne. Henrik Skovlund.
Jeg har talt med Lykkedal og han vi komme og besøge os lørdag og i den forbindelse har han lovet at stå for lørdagens tur rundt i Odsherred.
Deltagerliste:
Skovlund fredag-søndag
Glenn fredag-søndag
Thorkild fredag-søndag
Lasse fredag-søndag
Jørn fredag-søndag
Steen fredag-søndag
Fru Skovlund fredag-søndag
Bønne fredag-søndag
Hermed indkaldes til HARK's ordinære generalforsamling 2024:
Tid og sted:
Klokken 15:00, lørdag d. 20. april 2024 - Atterup Shelters, Ærtebjergvej 2, 4571 Grevinge
Link: https://www.visitodsherred.dk/turist/pl ... -gdk618917
Dagsorden for den ordinære generalforsamling lørdag d. 20. april 2024 kl. 15:00:
1) Valg af dirigent
2) Bestyrelsens beretning
3) Regnskabsaflæggelse
4) Valg af bestyrelse. (Thorkild, Glenn og John er på valg. de modtager alle genvalg).
5) Valg af bestyrelsessuppleant og revisor.
6) Fastsættelse af kontingent.
7) Indkomne forslag.
8) Eventuelt
NB:
Sager og forslag, der ønskes behandlet, på enten den ordinære eller den ekstraordinære generalforsamling, skal senest 14 dage forinden dennes afholdelse være bestyrelsen i hænde skriftligt. Indkomne forslag udsendes til klubbens medlemmer senest 7 dage før generalforsamlingen afholdes.
(Skriftligt kan også være e-mail, SMS og meddelelser modtaget via HARK forummets 'personlig besked' system)
Link til vedtægter: http://www.honda-allroad.dk/bestyrelse.html
UDVIDET program for dem der har tid og lyst til at deltage i øvrige HARK aktiviteter i den pågældende weekend (fredag, lørdag og søndag):
1) Fredag d. 19. fra ca. 15:00. De der har tid/lyst/overskud til det kan mødes på Atterup Shelterplads, der er 3 shelter og der er også mulighed for at slå telte op.
2) Lørdag d. 20. vil der være en fælles tur i Odsherred for dem der har lyst, Dem der ikke har lyst til at deltage i fællesturen kan frit opfinde et alternativ, helt almindelig råhygge på pladsen er en oplagt mulighed. Turen starter ved shelterne kl 10.
4) Lørdag d. 20. august kl. 15:00 afholdes den ordinære HARK generalforsamling.
5) Ca. kl. 17 - 19 organiserer vi i fællesskab noget spiseligt - og dem der vælger at overnatte hygger det bedste de har lært indtil sengetid.
6) Søndag d. 21. siver de sidste lige så stille hjem - når det passer til deres temperament.
Lidt praktisk info:
OPDATERET 10/4..
Hver enkelt deltager afregner selv med Tue som ejer pladsen, det koster 30kr pr. overnatning og modtager dem gerne på Mobilepay.
Glenn har lovet at købe ind til noget mad fredag så der er mad til alle der ønsker.
På sidste bestyrelsesmøde blev det besluttet at vi laver noget Stuvet hvidkål og frikadeller lørdag, vi køber ind til det i forbindelse med vores lørdags tur.
Jeg køber ind så vi har noget æg, bacon og pølser til morgenmad lørdag/ søndag.
Tilmelding:
Tilmelding her i tråden, deltagerliste opdateres løbende - sådan at vi kan opnå noget der minder lidt om et forchromet overblik.
Spørgsmål, kommentarer og forslag er naturligvis særdeles velkomne.
Håber vi ses!
På bestyrelsens vegne. Henrik Skovlund.
Jeg har talt med Lykkedal og han vi komme og besøge os lørdag og i den forbindelse har han lovet at stå for lørdagens tur rundt i Odsherred.
Deltagerliste:
Skovlund fredag-søndag
Glenn fredag-søndag
Thorkild fredag-søndag
Lasse fredag-søndag
Jørn fredag-søndag
Steen fredag-søndag
Fru Skovlund fredag-søndag
Bønne fredag-søndag