Honda XL-1000 V Varadero træf på Rømø 23.08.2009

Her kan du lægge et link til dine billeder.
Besvar
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

Hej leif

Tak for dette, og hils din ven Claus og sige tak for billederne.
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

De er sgu i orden, de videoer, jeg må prøve den vej til Gl. Ry en dag ved lejlighed.
Jeg kan se at mit link virkede, der har "sneget" sig et af mine billeder med i den ene video, men det er helt i orden, de er taget for at blive set :-D .
Egentlig er det jo et forkert sted jeg har lagt linket, kan være jeg skal flytte det til "Billeder" i stedet.
I øvrigt, tak for turen til jer andre også, det var hyggeligt at hilse på jer.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Ja, det arbejde tager alt for meget af ens fritid :-D .
Jeg holder også af at fiske, så det kunne være fint med en tur til Gudenåen,
men jeg ved ikke om jeg kan få monteret fiskestængerne på Varulven, det må jeg arbejde lidt på :lol: .
Jeg tager til Norge i weekenden, det er sidste tur, jeg skal bare hente de sidste af mine ting,
og aflevere lejligheden, så kommer jeg hjem på mandag.
Men så har jeg mit nye lejetøj med hjem, jeg har bestilt en GPS deroppe,
så skal jeg i gang med at finde nogle småveje og lægge nogle ruter ind vi kan køre ved lejlighed :-D .
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Leif

lige ang din GPS. En 255 er jo beregnet til en bil, dvs indendørs brug og ikke bygget til de rystelser en MC kan lave.

Skal du have en MC GPS, så er der Zumo serien, eller måske Oregon eller Colorado modellerne.
Min gamle mor har en Nüvi 255, den fungere upåklageligt - i en bil :-P
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej Leif

Som en af mine tidligere MC-kammerater engang sagde: man kører ikke forkert når man er på ferie, man kører bare en anden vej!

Og det gjorde han tit :lol: !

Men man kan vel også bruge GPS´en til at logge sine turer, og så bruge det til planlægning en anden gang.

Jeg har ikke den store erfaring med å- og sø-fiskeri, men det kunne da være sjovt at prøve, under kyndig vejledning, lyder til at du ved noget om det.
Jeg gør mest i kystfiskeri, sjældent jeg fanger noget (i Danmark, det var noget andet i Norge!), men det er jo lige så meget for naturoplevelsen.

Tak for tilbudet om overnatning, det skal jeg huske.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Hvad angår GPS udvikling osv.
Det er da rigtigt nok at udviklingen går relativt hurtigt. Men ikke hurtigere end at rigtigt mange mc'ister stadig sværger til en ældre Garmin GPSMAP 60CSX. Den kan alt det en GPS skal, har dog ikke touchscreen, men er utrolig robust. Koster 2100,- på edbpriser.dk

Så Var det mig ville jeg hellere bruge 2000,- på en GPS der kan holde i mange år frem for at bruge 800,- på en GPS der måske kun holder en sæson eller to.

udviklingen skrider fremad, men ikke hurtigere end vi alle kan følge med. Det er kun et problem hvis man vil have det nyeste nye.

Fx 60CSX og Oregon modellerne har en masse funktioner som Zumo modellerne ikke har.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Det var også bare lige sådan for at fortælle hvad der ellers er på markedet, og at det ikke nødvendigvis behøver koste en formue, samt at de førnævte GPSer også fåes med monteringkit til bilen :-)
Besvar