Afrikaner i sneen...

Her kan du lægge et link til dine billeder.
Besvar
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Afrikaner i sneen...

Indlæg af Holst »

Så blev det pludseligt vinter - og jeg der troede at jeg havde en week-end mere, hvor jeg kunne høvle menneskeforladte grusveje af... :-( men ak, ak..sneen kom og jeg tænkte at nu var den sæson så ovre... :cry:

MEEEN.... hvem har sagt at sne ikke kan køres i ? Nu har jeg ikke tidligere haft Africaneren ude i dyb sne, og eftersom jeg alligevel var sneet inde, skulle tiden jo gå med et eller andet. Altså på med tøjet, vintersokker i støvlerne og ud at starte dyret :-D . Og halløj hvor sådan en eftermiddag med store driver, snevejr, stiv kuling og Africa Twin kan få humøret og ikke mindst kropstemperaturen til at stige :-D . Det er da noget at det mest underholdende jeg endnu har prøvet i sneen, selvom rækkevidden og evnen til at klare de større driver ikke helt matcher kapaciteten af min "vintercykel".

Til en start skulle jeg lige lære hvor let man kan sidde fast i sneen med så tung en cykel...

Billede

..og der er jo kun en vej videre...

Billede

Så kom der endelig lidt fart over feltet.. fedt at have sin egen mark med sne på :-D

Billede

Billede

Billede

Billede

Det er faktisk temmelig fysisk krævende (især når men bliver ved med at finde de dybe driver :-D ), og en ting er helt sikkert ....man fryser ikke!! Tror der var 80 grader inde under mc-tøjet.. ;-)

Billede

Så var energien brugt..og smilet var igen fremme.... :-D . Og AT'eren må overlade resten af vinteren til "vintercyklen" ved siden af..

Billede

Når bare enden er go.......

Billede
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Afrikaner i sneen...

Indlæg af Nikolajsen »

8-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Afrikaner i sneen...

Indlæg af Bønne »

:ok:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Niels

Re: Afrikaner i sneen...

Indlæg af Niels »

Jeg vil også have min ejen mark...og skov....eller skove...mmmmmm :lol:

Det ser fedt ud :ok:

Hilsen Niels
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Afrikaner i sneen...

Indlæg af iver »

Hej Holst.

Fede billeder, ser sgu ud til du har muntret dig..... Og sikke en dejlig Landrover, er grøn af misundelse :mrgreen:

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar