CDI Box udlån / århus omegn

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Dybdal

CDI Box udlån / århus omegn

Indlæg af Dybdal »

Hejsa igen igen - tror den er gal med min cdi box men kan ikke være sikker , og inden jeg splitter den ad og gen-lodder alt hvad der kan loddes, vil jeg gerne være sikker på det er den der er noget galt med , er der en venlig sjæl som vil låne mig deres for en kort stund ?

Christian Århus / viby j

28690450

takker på forhånd
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1267
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: CDI Box udlån / århus omegn

Indlæg af iver »

Hej Christian.

Nu ved jeg ikke om en cdi fra en 96er er den samme som til en 93er som din, men hvis har jeg en du kan låne, men det er der måske en herindefra der ved :?: :?: :?:

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Dybdal

Re: CDI Box udlån / århus omegn

Indlæg af Dybdal »

Min er en 92 , og den ser ud som denne http://www.google.dk/imgres?q=cdi+unit+ ... 9,r:1,s:90

det var noget af et link, hvor er du fra Iver, takker på forhånd, selv om den måske ikke passer, så for feedback :-)

og er det nogen der kender forskellen på de 2 cykler ?

Christian
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1267
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: CDI Box udlån / århus omegn

Indlæg af iver »

Jeg bor i Skanderborg, men arbejder og kommer tit til Århus/Viby J.

Send mig lige dit stelnummer som privatbesked så tjekker jeg lige om det er den samme vi kører med, kom lige i tanke om at det kan man vist :-)

Og velbekomme, det er jo et af formålene med klubben at hjælpe hinanden...

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1267
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: CDI Box udlån / århus omegn

Indlæg af iver »

Hey Christian.


Nu har jeg tjekket om vores CDIer er ens, og det er de desværre ikke, så mon der skulle være nogle i Århus/østjylland området der har en CDI til en RD04 du kan låne????

Hvor meget haster det? Har du helårsforsikring på den? Så kunne vi måske gøre det på utraditionel vis ;-)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Dybdal

Re: CDI Box udlån / århus omegn

Indlæg af Dybdal »

det var da ærgeligt , men skidt .. der er nok en anden derude et sted , der kommer også en kammerat med diverse måleinstrumenter i løbet af ugen, en auto mekaniker med styr på strøm osv. . ( det kan vi godt li ) Jeg har ikke betalt afgift på den endnu så der er ikke forsikring af nogen art , betaler afgift i marts måned det er planen..

Men hvis nogen har en CDI så jeg må låne i 1 times tid til en RD04 , vil jeg blive meget glad :-)

Takker igen for din insats Iver - der kommer nok flere spørgsmål i løbet af vinteren haha

Christian
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1267
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: CDI Box udlån / århus omegn

Indlæg af iver »

Du spørger bare Christian.

Så vidt jeg kan se er det først i 96 de skiftede CDI enhed så du vil kunne bruge cdi enhed helt frem til 95 Her kan du se Part.Nr og spilttegníng til din fra 92 http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-afric ... _2800.html og her på en fra 95 http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-afric ... _2800.html og sidst men ikke mindst til min fra 96 http://www.cmsnl.com/products/unit-comp ... 410may621/ uden spilttegning.


Mvh Iver
Senest rettet af iver 08. dec 2011, 17:52, rettet i alt 1 gang.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Dybdal

Re: CDI Box udlån / århus omegn

Indlæg af Dybdal »

nåå ja nu kan jeg se hvad forskellen er på 92 / 96 og HAHA ja den der fidus er super fin, den skal jeg da lige ha med i tankerne .. haha
jernhenrik
Indlæg: 134
Tilmeldt: 12. mar 2009, 18:06
Geografisk sted: Grenå

Re: CDI Box udlån / århus omegn

Indlæg af jernhenrik »

Den slags fiduser burde i holde ude fra forum. Det kunne være der var en forhandler eller to der læste med.

Hilsen

Jernhenrik
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1267
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: CDI Box udlån / århus omegn

Indlæg af iver »

jernhenrik skrev:Den slags fiduser burde i holde ude fra forum. Det kunne være der var en forhandler eller to der læste med.

Hilsen

Jernhenrik
Enig...

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar