Så blev det endelig sommer!!!!!!!
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Så blev det endelig sommer!!!!!!!
GJORDE DET IKKE OGSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FIDUSMAGER VEJR!!!!!!!
FIDUSMAGER VEJR!!!!!!!
- Søren Dahl
Hej Peter
Hej Peter
Nej, men jeg har vasket op, støvsuget og gjort rent - I STEDET FOR AT KØRE KVÆRN PGA DET L***E VEJR
Mvh Søren
Nej, men jeg har vasket op, støvsuget og gjort rent - I STEDET FOR AT KØRE KVÆRN PGA DET L***E VEJR
Mvh Søren
Jeg stemmer altså for at vi snart skal have noget bedre vejr, er der andre der er med på den?
Hvem vil være med til at emigrere til Spanien, eller et andet sted med godt vejr???????
Man får sgu da kuller af det lortevejr her!!!!!
Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre!
Død over sne og kulde
Vi vil have sol og 30 grader
Hilsen Iver
Hvem vil være med til at emigrere til Spanien, eller et andet sted med godt vejr???????
Man får sgu da kuller af det lortevejr her!!!!!
Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre! Jeg vil ud at køre!
Død over sne og kulde
Vi vil have sol og 30 grader
Hilsen Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Ja nemlig jo, man kan jo få afgiften - 15 % tilbage ved udførsel, læste jeg engang inde hos www.skat.dkiver skrev:Aner det ikke, men du har da en fin motorcykel, så tag bare den med
Jeg er også ret vild med paella, og kolde margaritas UHMMMM ig sangria og pattegris
Hvem bestiller en lastbil til at køre hele klubben til sol og varme
Sommerhilsner Iver
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
-
- Geografisk sted: Vivild
- Søren Dahl
hi hi
Tænk bare på 30 grader - varm tør asfalt - grusveje - kolde øl - let påklædte solbrændte piger og en helt masse andet godt........... ja og så kan man jo lige kigge ud af vinduet og kigge lidt på det danske vejr.....
Mvh Søren
Mvh Søren
- Søren Dahl
Hi hi
Her er en god en....
on the beach..... også en af de mulige sommeraktiviteter, der af fysiske grunde - primært for mandens vedkommende - på ingen måder er teknisk muligt med dette vejr
Mvh Søren
on the beach..... også en af de mulige sommeraktiviteter, der af fysiske grunde - primært for mandens vedkommende - på ingen måder er teknisk muligt med dette vejr
Mvh Søren
- Søren Dahl
Tror faktisk sommeren kommer....
I dag på tømmerhandlen faldt mit blik tilfældigvis på termometeret - det viste 13 - tretten - grader - hold op det her dur - nu skal der bare spolet nogle km af på alpen her i de nærmeste uger...... en masse gode ferie dage venter her i påsken..... dejligt...... glæder mig helt vildt!!!
Mvh Søren
Mvh Søren