Shelter tur på øst Sjælland

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Shelter tur på øst Sjælland

Indlæg af Bønne »

I dag var jeg i København for at handle lidt forskelligt udstyr. Efter at have kørt rundt derinde i flere timer fik

jeg lyst til en tur i skoven. Jeg fandt en fin skov og gik mig en tur, og hvad møder man så der; tre HARK´ere
der har tændt bål midt i skoven og skal i gang med at lave mad :shock:. Og :kaffe: og en :beer: havde de også :ok:

Billede

Billede
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
mr.jensen

Re: Shelter tur på øst Sjælland

Indlæg af mr.jensen »

Tak for en hyggelig aften, selvom det kun var et kort besøg. Maden så god ud, kagen smagte godt og stemningen var god. Det var rart at sætte et nyt ansigt på de gode mennesker i HARK.

Godt gjort, Lasse. :ok:

Martin
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 705
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Shelter tur på øst Sjælland

Indlæg af Lasse Pedersen »

Så er jeg klar til at se lidt tv *GG*
Turner & Hald tusinde tak for en dejlig weekend, endnu et par skal have en tak, det er Bønne og Michael som var på vesit lørdag aften og som hyggeligt fortalte om deres erfaringer og nye planer *S*
tak for denne gang og vel mødt til næste år, for jeg vil en af de kommende dage finde en shelter til næste års Sjællands shelter tur
vel mødt 2013
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Turner

Re: Shelter tur på øst Sjælland

Indlæg af Turner »

Hej :lol:
Vil blot lige sige tak for en super hyggelig shelter-tur.
Jeg skal love for, at maden var helt i top :ok: Jeg var især imponeret over den medbragte ovn, som gav os de lækreste ny røget fisk - tak Lasse :-D :-D
Super at Bønne & Martin også lagde vejen forbi..... :-P

Turner kkj8
Besvar