Fabrizio Meoni er død!!!

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fabrizio Meoni er død!!!

Indlæg af Søren Dahl »

I aften kl. 18.30 så jeg de værste nyheder jeg har hørt i år!!!

Fabrizio Meoni som var en af Dakar rallyets aller største kører blev i dag 11.11 lokal tid erklæret død efter et alvorlig styrt på sin motorcykel!

Det er en stort tab for Dakar rallyet, og det er et stort tab for mange mange fans verden over inc. mig selv!!

Meoni var et symbol for hele rallysporten som helhed, og han var et symbol for sine landsmænd!

MVH Søren
:cry:
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja det er sgu en trist nyhed, han var da min Dakar helt sgu ;-)

Men jeg vælger at tro at han døde lykkelige, igang med det han nu engang satte meget højt.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hjertestop

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Tom,

En rigtig smuk tanke, det er også den jeg vælger at tro på.....

Sjovt nok, var det også det Anders Ziegler, en af mine gode kammerater sagde, da jeg tale med ham. Vi kan ikke ændre på hvad der er sket, men han døde helt sikkert i den helt rigtig ånd - i den ånd han vil blive huske for, for altid - han var vor tids største dakar kører - i hvert fald hvis i spørger mig og sikker også mange andre!!!!

Jeg har dog hørt, men er vist ikke rigtig bekræftet endnu, at Meoni fik hjertestop, og derefter styrtede....... - altså at han døde af hjertestop og IKKE fik hjertestop af sit styrt! Men alt andet lige, så er det komplet ligegyldigt, vi får ikke Meoni tilbage af den grund :cry:

MVH Søren
Besvar