Whellie

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Tom

Whellie

Indlæg af Tom »

Hej Alle

Har været borte fra forum'et et stykke tid. Har dog stadig min AT'er :-D

For 21 år siden havde jeg en Yamaha RD 350 - Vild maskine!!! Jeg havde ikke problemer med at lave whellie's på den. Jeg har nu forsøgt det samme på AT'eren.................uden held :-?

Er der nogen af Jer der har erfaring med dette? 1. gear bliver for ustyrligt, efter min mening. Jeg vil gerne op i 2. gear, men kan ikke rigtig få det til. Der er ligesom ikke kræfter nok :?:
GamleOle
Indlæg: 17
Tilmeldt: 31. jul 2006, 14:55
Geografisk sted: Mariager

Whellie.............`````........

Indlæg af GamleOle »

Du monterer bare en ølkasse med 30 kolde Tuborg, den model i glas flaske, på bagagebæren!!! sætter dig ved siden af cyklen og drikker 8-10 stk. Husk at returnere de tomme flasker i kassen!!!!
Op på dyret, få den startet, gå direkte i 2. gear!! Når cyklen ruller med fart lidt over tomgang, tager du gassen af så den dykker i forgaflen og giver straks gas igen!!!
Hvis ikke forhjulet letter nu, må du stoppe igen og have nogle flere af de grønne så du får mod til at sætte farten lidt op og give mere gas!! Så skulle den gerne være der.
Hvis det stadig ikke lykkedes, er du måske lidt for tung i røven!!! så skal du bare op at stå på de bageste fodhvilere og så ellers prøve endnu en gang!!!
Det tilrådes at udføre dette uden for offentlig vej, evt. græsmark med kokager hvis det nu skulle gå galt!!!!!

GamleOle
Rigtige mænd kører 500 cc cross!!
Nu med sidevogn!!
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hi hi

Indlæg af Søren Dahl »

:lol: :lol: :lol: Hold kæft det var grineren !!!!! :lol: :lol: :lol:
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Tom....

Afrikaneren er faktisk ikke helt dårlig til at løfte forhjulet lidt..

Oles beskrivelse er ikke helt tosset, og så er det da rigtig fed humor.

Har lige et link med min gamle Afrikaner når den ikke vil opføre sig ordentlig... ;-)

http://picasaweb.google.dk/hugogdask/WheelieAfricaTwin

Go' fornøjelse med at prøve....
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Besvar