Dakar film!

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar film!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej alle

Tak til alle Jer som var med til Dakar aften! Det var simpelthen en super aften, tak for hyggeligt sammenværd, jeg er meget enig med Mogens, sådan nogle arrangementer skal vi have nogle flere af..... :beer:

Klokken er rigtig mange her lørdag nat, og jeg er MEGA træt, jeg har været til MC messe i Hamburg, og der kommer en del billeder ud på forumet fra messen, men ikke i aften, jeg skal bare til at sove nu det ligger helt fast ;) zzzzzzzzzzzzzzz :smadret:

Men inden jeg sover vil jeg lige spørge hvor mange der er interesseret I at få en kopi af Dakar båndet?

Torben, du er i hver fald sikker;), men jeg vil lige høre hvem der ellers er interesseret. Jeg købte en 10 pak bånd i Tyskland til meget billige penge, så båndende kommer altså ikke til at koste ret meget, og fragten på båndende kender jeg ikke endnu, men jeg vil tro jeg kan lave kopi(båndpris) samt forsendelse for omkring en 50 kr, men jeg er ikke sikker endnu, for skal lige undersøge hvilke muligheder jeg har for at sende billigst mulig, men regn med ca. 50 kr,- (gælder ikke Torben, har betalt ved Dakar aftenen)

De personer jeg nævner her, er interesseret, så hører jeg ikke mere fra de nævnte, så kopier jeg båndende til dem og sender så snart jeg har fået lavet dem:

Torben
Peter
Mogens
(Der var vist også nogle flere som sagde I var interesseret til Dakar aftenen, men jeg kan ikke huske hvem det var :oops: )

Men skriv endelig på forumet hvis I er interesseret i at få en kopi tilsendt. Desuden skal I jo så lige indmelde Jer på vores adresseliste, (dem som ikke har gjort det endnu) så er det noget nemmere for mig at finde Jeres adresser....... :-D

Nå nu er jeg jo blevet super frist, jeg tror squ lige jeg smutter ud og løber 10 km - NOOOOOOOOOOT fing1 GOD NAT!!!!!

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar bånd

Indlæg af Søren Dahl »

Hej alle

Til jer som er nævnt i ovenstående indlæg ang. dakar bånd, så tager jeg mig sammen i næste uge, så har jeg ferie og vil tilbringe meget tid hjemme hos mine forældre, hvor jeg kopier båndende. Jeg har desværre ikke haft tid endnu, men i næste uge bliver de kopieret og sendt til Jer.
;-) Jeg klipper lige båndet en smule, og sorteret måske et enkelt kedeligt bilafsnit fra, for at få plads til afslutningen således at det hele kommer til fylde 1 bånd. På nuværende tidspunkt er det sidste afsnit nemlig på et bånd for sig selv.

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

øhh altså uge 7

Indlæg af Søren Dahl »

Med næste uge mente jeg altså uge 7, dvs. næste uge igen
:snydt:

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar bånd!

Indlæg af Søren Dahl »

Så er Dakar båndene ved at blive lavet!

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Lidt grynet!

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg kan se at optagelserne bliver lidt grynet når de bliver kopieret igen,
:-( , men er faktisk ikke så galt når man sidder lidt væk fra skræmen (2-3 meter ved en 28") så er det ikke noget man ligger så meget mærke til!

2 stk er klar, og jeg når sikkert også det sidste, så i overmorgen skulle Peter, Mogens og Torben gerne modtage noget fedt ørkenræs!

Hvis der er andre som er interesseret I en kopi, så sige endelig til, så laver jeg nogle flere!

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar film

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben, Mogens og Peter

Jeg glemte at få sendt båndende i dag, så de ryger desværre først af sted i morgen, altså fredag! Så har i dem lørdag.

MVH Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Søren

Tak for filmen, glæder mig til en aften hvor jeg i ro og mag kan sidde og nyde den.

Får overført pengene til dig en af dagene.

Hilsen
Mogens
Besvar