Negeren kom hjem fra Troldmanden.
Negeren kom hjem fra Troldmanden.
Hej alle!
Ville da lige dele med jer herinde på HARK, at min Neger kom hjem fra Troldmanden her forleden. (Troldmanden=Finn Villadsen, FV Motor i Borum)
Havde fået 30000km check, ventil justering, nye sutter på, rep af choker, inddysning af min Leo Vince potte og en tur på rullefeltet.
Skulle hilse og sige det kan mærkes Finn har rodet lidt med den. Den trækker rent helt fra bunden og hele vejen op. Intet tøven. Han fik rettet effektkurven ud i mellemområdet, snakkede noget om den fik for fed blanding. Han fandt et par uudnyttede hypper, så den ny leverer 53 vilde og utæmmede negerhypper på det grusliderlige Trailwing 152 bagdæk.
Jeg har aldrig været skuffet over at smide min cykel ud til ham. Oveni det vi aftaler han skal lave fixer han de andre småting han falder over. Det er tydeligt at mærke Finn er en mand der elsker at rode med motorcykler og som sætter en ære i at levere et produkt der lever 110% op til kundens forventninger. Endvidere er han altid klar med gode råd etc.
Når alle disse rosende ord så er sagt er han mere end rimelig med prisen.
Havde bare lige lyst til at dele min glæde med jer andre.
Ville da lige dele med jer herinde på HARK, at min Neger kom hjem fra Troldmanden her forleden. (Troldmanden=Finn Villadsen, FV Motor i Borum)
Havde fået 30000km check, ventil justering, nye sutter på, rep af choker, inddysning af min Leo Vince potte og en tur på rullefeltet.
Skulle hilse og sige det kan mærkes Finn har rodet lidt med den. Den trækker rent helt fra bunden og hele vejen op. Intet tøven. Han fik rettet effektkurven ud i mellemområdet, snakkede noget om den fik for fed blanding. Han fandt et par uudnyttede hypper, så den ny leverer 53 vilde og utæmmede negerhypper på det grusliderlige Trailwing 152 bagdæk.
Jeg har aldrig været skuffet over at smide min cykel ud til ham. Oveni det vi aftaler han skal lave fixer han de andre småting han falder over. Det er tydeligt at mærke Finn er en mand der elsker at rode med motorcykler og som sætter en ære i at levere et produkt der lever 110% op til kundens forventninger. Endvidere er han altid klar med gode råd etc.
Når alle disse rosende ord så er sagt er han mere end rimelig med prisen.
Havde bare lige lyst til at dele min glæde med jer andre.
- Nikolajsen
- Indlæg: 1598
- Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Hey Rasmus.
Ja det lyder sgu billigt, kunne godt være man skulle kigge derud. Bent (Probike) havde min på rullefelt i efteråret da jeg lige havde sat min Leo Vince potte på, jeg kører uden DB killer, og han målte mit baghjul til 58 heste og 63 NM .
Synes klart den lyder bedre uden DB killer i, men så må man også tage skraldet med oprejst pande hvis man bliver stoppet! Hvis andre kunne tænke sig en Leo Vince potte til deres AT kan de købes her http://www.motorradteile-hamburg.de/index.html?main.htm jeg gav 1800 kr for min hos dem.
Mvh Iver
Ja det lyder sgu billigt, kunne godt være man skulle kigge derud. Bent (Probike) havde min på rullefelt i efteråret da jeg lige havde sat min Leo Vince potte på, jeg kører uden DB killer, og han målte mit baghjul til 58 heste og 63 NM .
Synes klart den lyder bedre uden DB killer i, men så må man også tage skraldet med oprejst pande hvis man bliver stoppet! Hvis andre kunne tænke sig en Leo Vince potte til deres AT kan de købes her http://www.motorradteile-hamburg.de/index.html?main.htm jeg gav 1800 kr for min hos dem.
Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Udemærket spørgsmål, der sikkert vil dele meningerne! Jeg tør ikke andet end at få den dyset så den passer, har en gang prøvet uden at få det gjort, det kostede en ventil!Christian Lau skrev:Takker for link, det er lagt under foretrukne..
Når man sætter ny potte på, skel den så dysses om eller lign. eller der det "plug and play" ???
Mvh
Christian
Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
- Nikolajsen
- Indlæg: 1598
- Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Hvis potter er opbygget forskelligt, det vil sige hul lige igennem, eller kamre, så udstødningsgassen skal "sno sig". Så er det en god ide at få den dysset ind på rullefelt.
Specielt hvis man går fra kamre, til "hul lige igennem", da man denne vej kan risikerere at den får for lidt, og det er ikke godt Det er heller ikke godt hvis den får for meget, men det plejer ikke at ødelægger andet end tændrør (og pengepungen)
Specielt hvis man går fra kamre, til "hul lige igennem", da man denne vej kan risikerere at den får for lidt, og det er ikke godt Det er heller ikke godt hvis den får for meget, men det plejer ikke at ødelægger andet end tændrør (og pengepungen)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Ja, det er en meget god idé at få den dyset om.. Som de andre skriver sparer man måske en ventil eller to.
Endvidere kan det også optimere dit benzinforbrug og optimere din effektkurve. Og hvis du alligevel bruger 2000 kr eller mere på en potte, hvorfor så ikke ofre de 7-800 kr ekstra det koster at få det til at spille.
Iver, nu har jeg hørt mange steder at Probike, Rydberg og andre er lige optimistiske nok med deres effektmålinger. Finn har state of the art indenfor rullefest og jeg tror mere på hans skrueri, rulleri og effektmålinger end alle andre i den samlede motorcykelbizness. Ikke for sjov han bruger en hel søndag sammen med rullefeltet i stedet for at hygge med Hanne (Konen).
Endvidere kan det også optimere dit benzinforbrug og optimere din effektkurve. Og hvis du alligevel bruger 2000 kr eller mere på en potte, hvorfor så ikke ofre de 7-800 kr ekstra det koster at få det til at spille.
Iver, nu har jeg hørt mange steder at Probike, Rydberg og andre er lige optimistiske nok med deres effektmålinger. Finn har state of the art indenfor rullefest og jeg tror mere på hans skrueri, rulleri og effektmålinger end alle andre i den samlede motorcykelbizness. Ikke for sjov han bruger en hel søndag sammen med rullefeltet i stedet for at hygge med Hanne (Konen).