modeller med begrænset antal heste???

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Christian Lau

modeller med begrænset antal heste???

Indlæg af Christian Lau »

Hej med Jer

I forbindelse med den stjålne TA´er (som lykkeligvis er kommet tilbage i rette hænder), sendte Lykkedal en liste over stelnumre, og at nogle af dem er med begrænset output....
Nu bliver jeg sgu forvirret.......

Min hedder i stelnummer RD32..6??
motornummer: RD04E-35

Dvs en årgang 95 (det viste jeg godt), men med en motor fra 94´???

MEN at den skulle være med limiteret output??????????? -eller læser jeg listen forkert???

Jeg føler IKKE at den er langsom, så jeg formoder begrænsningen er fjernet (hvad det så end er (luftindtag??)).. Men er det noget man måske kan se efter, nu hvor den alligevel skal til det store service?????

Mvh
Christian
-som ikke mener der mangler HESTE i folden ;-)
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Hej Christian

Hvis du mener:
Stel nr. RD07-32...... og
Motor nr. RD04-35...... Så er årgangen 1995 på begge dele.

Den skulle så ifølge skemaet være født droslet. Hvordan ved jeg ikke, men det er der helt sikkert andre her på forum der ved ;-)
jesdk
Indlæg: 104
Tilmeldt: 25. mar 2009, 21:03
Geografisk sted: Hornsherred

Indlæg af jesdk »

HVIS den stadig er droslet (eller nogensinde har været det) er det i indsugnings-gummierne... Nye "full power" gummier kan fås for få hundrede kr.....
Mvh Jesper

Det er aldrig for sent, at ha´ en god barndom...

XR650L - til grus og mudder
VFR750 - til snoet asfalt
XRV750 x 2 - til det meste
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Christian.

Se evt den tråd jeg startede i vinter, søg på "droslet" i forum, så kommer der noget om det.

Mvh Niels.

PS:
Nikolajsen - Du linkede til et rigtigt godt diagram dengang i den tråd jeg henviser til, men det link virker ikke mere. Kan du huske hvor du fik det fra?
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Niels skrev: PS:
Nikolajsen - Du linkede til et rigtigt godt diagram dengang i den tråd jeg henviser til, men det link virker ikke mere. Kan du huske hvor du fik det fra?
Hmm, er det det med årgangsbestemte stelnumre og droslet stelnumre, du mener. Hvis det er den, er det fordi jeg har haft lagt den op på min hjemmeside, og nu har fjernet den igen.
Men Lykkedal har i mellemtiden lagt det op på hans hjemmeside http://www.all-road.dk/transalp.htm
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Christian Lau

Re: Kontrol af motorbegrænsning er ophævet

Indlæg af Christian Lau »

God ven skrev:Nå uanset er det jo ikke racermaskiner vi ejer, så det går nok enda.vh Leif
Hej med Jer

Takker for svar.. Jeg tror ikke den er droslet (mere), for den mangler IKKE kræfter.. Men man bliver da nysgerrig efter, om den skulle gemme på flere kameler.. ;-)

Jeg kører sjældent mere end 130 km/t, men selv dér har den rigelig kræft overskud.. Jeg har en enkelt gang fulgt efter min nabo, hvor vi lukkede rigeligt op for hanerne under acceleration (i Tyskland, selvfølgelig) naboens GS 1150 har lige over 90 hk og dette tiltrods fulgte jeg ham pænt op til 180 hvor jeg ikke ønskede at gå hurtigere, derfor ville de undre mig, hvis den skulle gemme på flere Hk... Anyway, jeg blev vist lidt forvirret over Lykkedals skema...

Mange hilsner
Christian
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Nikolajsen.

Ja, det var det skema du havde lagt på tråden. Jeg syntes bare det så anderledes ud, men det var nok fordi det fyldte temmeligt meget, og der skulle scrolles i det. :oops:

Mvh Niels
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Nu har jeg lige dobbelt tjekket, og det er nøjagtigt det samme skema. Så det må være størrelsen der snyder ;-) ;-) :-D
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar