Nu er det snart!

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

yaknudsen skrev:Aaaaaaaaaaaah!
Hvor mange kilometer blev det til :?: 8-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Øeeeh. Det ved jeg ikke. Kørte bare ad de kendte små snoede sogneveje til det blev mørkt,
og tullede så hjem. Det var helt fantastisk - vidunderskønt. Fandt også en lille plet med et
voldsomt brusende vandløb og en (indtil nu) ukendt lille stump jordvej.

Albinus blev dermed passende indviet til sæsonen med en dynge klæbrigt sjællandsk
plidder-pladder. Jubiiiii.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Så blev det forår, Varulven er kommet ud af sit vinterhi, har fået nye sko, Michelin Anarkee, og ny tank monteret.
Skal være klargjort til afhentning på onsdag, det glæder jeg mig til :!: :!: :!:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

Ja nu fik vi endelig et par dage med temperaturer over 10. :-D Jeg var forleden inde hos SKAT og lægge et "symbolsk" beløb fing2 så jeg kunne få lov at gå hen til et andet bord og købe mig en nummerplade.
Hvor skønt at komme ud at køre igen. :ok:
Fulgte et par venner, der skulle til bakkeåbning, over til Kildebjerg . Så iøvrigt en anden varadero på rastepladsen. Sølv/sort med Leo Vince potter. Er det en herfra??
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Ja, jeg har også været ude på de første 20 km i dag. Dejligt
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Christian Lau

Indlæg af Christian Lau »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Så fik min Afrikanske skønhed endelig sand/grus/asfalt under de tyndslidte gummiesåler, efter at have været låst inde i et varmt rum de sidste fire måneder.. ;-) (hmmmm kunne ovenstående formulering mon misforståes, af ikke kendere?!?!?!? :-?

Prøver lige igen....

Idag mødte jeg en gut inde i Kbh. med sin AT, jeg talte med ham, lyttede (savlede) over lyden, hvorefter arbejdesdagen sluttede for mit vedkommende... Jeg måtte simpelthen bare hente min mc..
Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjjjjjj det var dejligt! Det var ikke den længste tur, for jeg skulle hjem og lave mad.. Men sikke en tur :lol:
Smiler endnu!!!!
Glæder mig til at møde nogen af jer derude.....
Men først skal jeg finde ud af hvilke dæk jeg skal have monteret..... :!: :?: :!: :?:

/Christian

-ps den har ikke været startet op i mellemtiden, men startede med det samme.... :-D
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Christian.

Som du nok kan regne ud er dæk som religion, men jeg vover gerne pelsen her. Der findes ganske givet bedre dæk hvis du kun skal køre på vej, men er du til kørsel på blandet underlag, kan jeg meget varmt anbefale Continental TCK80. De føles lidt ustabile de første 100 km, indtil de bliver gået til, men efter dem har mine hængt rigtigt godt fast i alle de underlag jeg har budt dem på!

Hilsen Niels
Christian Lau

Indlæg af Christian Lau »

Hej Niels

Takker for dit input.. Ja, det er godtnok svært, når man vil have det hele fra begge verdener.. Et dæk der kan det hele ;-)

/Chr.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Nu er det NU :!:

Har hentet Varulven hjem i dag, fedt at komme ud og køre på den igen :!: :lol: :ok: :sol: :honda:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Super godt at hører!!! Det er nemlig NU!!!
Bliver godt når vejene stille og roligt bliver fyldt op med MC'er!!
jesdk
Indlæg: 104
Tilmeldt: 25. mar 2009, 21:03
Geografisk sted: Hornsherred

Indlæg af jesdk »

Christian Lau skrev:Hej Niels

Takker for dit input.. Ja, det er godtnok svært, når man vil have det hele fra begge verdener.. Et dæk der kan det hele ;-)

/Chr.
Jamen TKC80 KAN nærmest det hele 8-) . Og så klæ´r de jo sådan en AT rigtig godt...
Jeg har været rigtig glad for mine - de har været med rundt i sydøst-europa, omkring 8000 km på alle slags underlag, uden problemer.
Jeg har lige bestilt nye dæk... bagpå bliver det TKC igen, men foran prøver jeg et Karoo2, som skulle have lidt mere bid når man er væk fra asfalten...
Mvh Jesper

Det er aldrig for sent, at ha´ en god barndom...

XR650L - til grus og mudder
VFR750 - til snoet asfalt
XRV750 x 2 - til det meste
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej

Nu går det fremad :!: :-D
Billede
Billede

(Hold da op hvor det kører for mig med de billeder nu :lol:)
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Ja, du er blevet rigtig dygtig Bønne ;-)
Christian Lau

Indlæg af Christian Lau »

Så er det bare mig der skal lære det med billederne..... :lol:

Dagen idag har budt på knap 75 km i sadlen (ikke helt, da jeg har stået op en del.. ;-) )..
Lige en tur forbi Carlsberg (indsalmling af penge i kørsel med sjove biler), og liiiige et smut forbi Lange Linie, hvor der også var temmelig mange mc´ere...

Afrikaneren er parkeret lige udenfor køkken vinduet, så jeg kan se på den, mens jeg tilbereder mad til familien.. ;-) -Ikke helt noget fruen forstår :-?

Mange hilsner
Christian
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Tror jeg nåede omkring 120 km rundt på de Nordvestsjællandske småveje.

Og en fadøl, en softice og en kop kaffe ved Munkholmbroen :lol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Besvar