Nyt medlem??

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Gæst

Nyt medlem??

Indlæg af Gæst »

Hej
Har lige kigget lidt på jeres side, den er fin!
I forgårs købte jeg en AT fra 95 og har i dag været ude at køre med Peter fra jeres klub. Jeg kører i DORMCK på en XR 400, men den er rigtig trist at køre langt på, og derfor måtte jeg så have en AT. Mudder må XRén klare, det nænner jeg ikke med min fine AT, den skal holdes ren og fin :roll:
Måske klubben her er noget? Jeg er til ture, korte og lange, udendørsliv gerne med overnatninger, bål mv.
Måske DORMCK er noget for nogen af jer?? Så smid en mail, hvis du vil høre mere: jesperht@mail.dk
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Jesper

Tak for roserne ;-) og tillykke med din AT'er.

Du skal være velkommen i vores lille klub, og jeg tror bestemt at der er andre der har det ligesom dig, at beholde sin MC i en pæn stand uden pløre og buler.

Du siger blot til, hvis du ønsker at være en del af klubben.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Jesper..

Tak for sidst.......

Rigtig hyggeligt, og du har da godtnok fået dig en fed kværn.

Vi vil meget gerne have dig med i denne lille "exclusive" forening, så du opfordres hermed til at tilmelde dig som bruger og registrere dig som medlem.

Vi vil selvfølgelig også meget gerne se dig til vores stiftende generalforsamling den 22. April og til mange flere gode ture ud i det blå(grønne).

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej igen
Jamen et medlemsskab kan vel kun føre noget godt med sig :-D
Hvordan gør jeg og hvad koster det?
Idag blev Djursland udforsket på asfalt og AT, imorgen slippes min XR400 løs udenfor asfaltvej - hvor er det dog fedt at have fri Mandag og Tirsdag - hver uge :roll: Ja, jeg skal da lige blære mig lidt :lol:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Jesper

Indlæg af Søren Dahl »

Glæder mig til at se dig...... og ikke mindst din kværn! ;-)

MVH Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Anonymous skrev:Jamen et medlemsskab kan vel kun føre noget godt med sig :-D
Hvordan gør jeg og hvad koster det?
Hej Jesper, Igen ;-)

Jeg skal sørge for at du kommer på medlemslisten, og hvis du så lige opretter dig som bruger på forum, er det alletiders.
Du kan eventuelt sende mig et billede af din AT'er, så kommer det med på medlemsiden.

Vi skal have stiftende generalforsamling i denne måned, og der vil det blive taget op hvor lille et beløb vi kan være bekendt at opkræve, så hvis du får tid skulle du møde op og hilse på os, der er flere der ikke har set hinanden før.

Hilsen
Mogens
Besvar