det fan´me surt... ja det er !!

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
kim

det fan´me surt... ja det er !!

Indlæg af kim »

her står man og tripper....
sædet sendt til midttyskland ( http://www.motorrad-sitzbaenke.de/ ) til om- og opbygning, fordi min bagdel altid bliver øm efter blot ½ time på TAén og konen glider ned i nakken og DET er jeg blevet for gammel til at synes om ! Nu 10 dage efter at firmaet PÅSTÅR, at have afsendt sædet retur, HAR MINE BEKENDTE I TYSKLAND ENDNU IKKE MODTAGET DET !!!! :-x :-x :-x SUR RØV !!!!
Jeg er så-småt begyndt og tænke i banerne "køb af nyt sæde" - måske linkene andet steds kan servicere et brugt ..... er der i så fald nogle der kender en GOD polsterer der kan sit kram ?

:oops: kim
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Kim.
Jeg kender alt for gaadt selv problemet - faar ogsaaf ondt i roeven efter en halv times tid.
Ja, det er jo en traels situation du der er havnet i, solen skinner og der staar "hun" - uden saede.
Jeg rejser til Kina paa mandag og hvis det kan hjaelpe dig, kan du laane mit. Jeg er nok vaek i naesten 4 uger.
Jeg kan evt. sende det til dig
Jeg har en Alp -89

Hilsen
Torben
kim

Indlæg af kim »

tak torben - men efter en længere rejse over de germanske stepper med Deutsche Bundes Post, returnerede for et par dage siden, "Ein Stück Sitzbank für´n TransAlp" til min Germanske møbelpolstrer !!! :-P
Stor var min glæde, bare at det nu var fundet ! ... så lige nu prøver vi igen, sædet er atter i hænderne på Deutsche Bundes Post :-? ....og ventes i min varetægt på lørdag...håber jeg :lol:

Vorwärtz Kameraten, wir ziehen uns zurück......
Besvar