Rådyr

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Rådyr

Indlæg af Veset »

Så fik jeg også prøvet det, at ramme et rådyr mens man kører på MC.
Jeg kommer kørende på landevejen, med en hastighed der hedder 80+, og ser pludselig et rådyr der står i venstre side af vejen, og der står det jo fint nok, men er der et dyr er der jo sikkert flere, hvilket jeg også får bekræftet. Jeg holder jo øje med det stille stående dyr i venstre side, men ser så i min øjenkrog at der til højre kommer noget springende, det rammer så mit højre ben, på skinnebenet. Og det gør nas kan jeg hilse og sige. Jeg vælter heldigvis ikke, men kan køre videre. Jeg kigger mig tilbage, og kan ikke se dyret, så det er nok løbet videre. Når jeg er kommet hjem ringer jeg lige til politiet, og fortæller dem om hændelsen. De siger så at de vil sende en schweizer hund ud hertil morgen.
Så det har været en begivenhedsrig sommer for mit vedkommende, først vælter jeg på mc'en, så den får ridser i kåben, tank osv., og nu har jeg skrællet et rådyr, hmmmm gad vide hvad det næste bliver !?
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Mogens Dammand

Rådyr

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Veset

Du har fået prøvet lidt af hvert i år. Personligt havde jeg nok gået tilbage og ledt efter dyret (det smager s.. godt) :mrgreen:

Nå, heldigt der ikke skete mere med dig og cyklen, det kan jo hurtigt gå galt :smadret:

Var cyklen blevet lavet efter den sidste tur du havde, ja så ville det være endnu mere surt hvis der var sket noget.

Hilsen
Mogens
Besvar