Nyt til indlæg

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Mogens Dammand

Nyt til indlæg

Indlæg af Mogens Dammand »

Hejsa

Det er nu muligt at sætte et lille billede af jer selv, jeres MC eller hvad I nu har lyst til, i forbindelse med indlæg, i lighed med det jeg har.

Personligt vil jeg nok foretrække et, der relatere til vores interesse. :-)
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Kan det ikke være lidt større, fx max 133x133 og max 25 kb?
Det andet er lidt småt synes jeg....
Senest rettet af Veset 07. sep 2004, 23:43, rettet i alt 1 gang.
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej

Ja det kunne være rart hvis man kunne gøre billedet en smule større, men det er noget der ligger i programmet, der siger hvad størrelse og fyld billedet må have.

Hvis der er nogen der kender til en måde hvorpå vi kan omgå det ved, hører jeg gerne.

På den anden side, jo mere det fylder jo længere tid tager det at åbne.

Det kan være vi skulle få taget et nærbillede :shock: der kan bruges til formålet.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

admin skrev:Hej

Ja det kunne være rart hvis man kunne gøre billedet en smule større, men det er noget der ligger i programmet, der siger hvad størrelse og fyld billedet må have.

Hvis der er nogen der kender til en måde hvorpå vi kan omgå det ved, hører jeg gerne.
Du skal ind i Administrations Panelet > General Admin > Configuration > Avatar Settings her kan du sætte Maximum Avatar File Size til fx 25000 og Maximum Avatar Dimensions til fx 133 x 133
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Veset skrev:
Du skal ind i Administrations Panelet > General Admin > Configuration > Avatar Settings her kan du sætte Maximum Avatar File Size til fx 25000 og Maximum Avatar Dimensions til fx 133 x 133

Hej

Det er rart der er nogle man kan trække på, når man nu selv er lidt dum :-?

Tallene er nu ændret til ovenstående, men det kræver til gengæld et firkantet billede for at bruge 133x133.

Mit billede hedder 133x88 for at beholde det rigtige forhold.

Hilsen
Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

Der kræves nu et firkantet billede???


Gjorde der ikke også det før, eller kunne man insætte runde, ovale og trekantede billeder dengang, for så synes jeg vi skal gå tilbage til den gamle opsætning?? :lol:

Ja undskyld, men jeg kunne altså ikke dy mig, :lol:


Tom
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Jég vidste med det samme efter at jeg havde trykket på sendt, at der ville være en vågen sjæl der ville påtale det :cry:

Så'n ska det være, jeg fanger dig en anden dag Tom fing1

Hilsen
Mogens
Besvar