" en fars drømme og forventninger "

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

" en fars drømme og forventninger "

Indlæg af Palle »

Så er fatter sgu lidt stolt og forventningsfuld :ok:
Min søn på 25 har lige taget mc-kort ...og købt sin første MC ....En AT fra 1991 en rigtig god stand og med ALT tilbehør:
ZUMO GPS,Alutasker,og alt udstyr til mc-camping 8-)
På søndag kører han den fra Nordsjælland til " mc-garagen " i Korsør... og der bliver den opstaldet hele vinteren,mens vi skal gøre den klar til omlakering og syn til foråret :beer:
Mon ikke der bliver basis for nogle hyggelige timer i skuret med sønnike i løbet af vinteren.. :?:
Og så er det jo bare at drømme videre 8-)
Han er vildt opsat på at vi skal til Norge og Sverige til foråret,og se de steder " den gamle ævler om " :lol:
Nogle af jer har mødt ham...han var med bagpå hos mig da vi holdte shelterhygge i ...var det Asserbo eller Auderød for et par år siden..
Der blev " kimen sået" har han senere fortalt... "Det her skal jeg også kunne en dag" var ordene..
Og nu står vi her :ok:
Jeg ved godt at alt dette er "ligegyldig information" for mange...
Men os der er fædre forstår nok bedre min begejstring 8-)
Jeg holder denne tråd lidt i gang med underretninger og fotos undervejs...
Tænk sig at kunne tage på mctour med sin knægt..vel og mærke på hver sin AT :ok:
Chrome won`t get you home..
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: " en fars drømme og forventninger "

Indlæg af yaknudsen »

Nu er jeg hammer misundelig! Din heldige kartoffel.

Min junior (som nu har passeret de 40 år) har aldrig gidet noget med benzin, og da slet ikke noget på 2 hjul. Han er desværre mere til at vandre barfodet afsted i al slags vejr indtil bussen kommer forbi. Lidt af en nedtur for en farmand med benzin i blodet. :-(

Storesøster fik sig dog et MC kort og en MC, men interessen fortog sig relativt hurtigt. Det var (kortvarigt) den helt store optur for farmand.

Godt at HARK findes - så man derigennem har lært nogle 'tosser' at kende, som man kan dele sin 'tossede' interesse med.

Hils din junior og husk at fortælle ham - at han tilsyneladende 'har fat i noget'. ;-)
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar